Gjest Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg synes det er så fortvilende å ikke vite. Skulle ønske TR kunne dukke opp med en gang hvis jeg ikke er gravid! Jeg er en dag over ikm nå, men testet ikke i dag. Har fått utydlige svar på billigstrimler jeg brukte i går og på lørdag, så har bestemt meg for å vente i hvert fall til i morgen. Det er et ørlite håp her så lenge ikke TR kommer, men har ikke noe særlig stor tro ;-) Hvordan går det med dere andre som er over IKM nå?
shewolf Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Helt enig! Jeg går jo og å venter.. Men, det skal sies at du hvertfall har fått litt strek, og det betyr jo at du har HCG i urinen, jeg har ingenting enda. Men ser flere som har testet opptil mange dager etter IKM. 18 dager etter EL har jeg skjønt..? Så hvis du har hatt sein EL, så kan jo det bli en stund etter iKM. Men jeg skjønner så innmari godt at du heller vil få mensen å bli ferdig med det enn sånn venting! Lykke til med test i morgen, du må gi tilbakemelding hvordan det går
malise Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg går også her og venter. Er på dag 29 og pleier å ha sykluser på 26-27 dager. Er knusktørr i munnen og det var jeg sist jeg var gravid også. Også er jeg småkvalm og uggen. Testet etter jobb idag, men den var negativ.. Blir spennende å teste med morgenurin i morgen. Fryktelig å gå sånn og lure. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå