Gå til innhold

Noen som vet? (intim spørsmål)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det kjertler i de indre kjønnsleppene som kan hovne opp mon tro?

Har fått en kul på størrelse med en ert på den indre kjønnsleppen, tror dere jeg bør gå til en lege eller er dette normalt? Det gjør vondt, kjennes mer ut som en betennelse eller noe sånt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså i "biffgardina" som jeg så ei kalte det her inne her om dagen...kommer ikke over det uttrykket - haha...

Det er sikkert ikke noe farlig, kanskje bare en fettkul? Hvis det gjør kjempevondt kan det kanskje være greit å ringe legen for å få hjelp men ellers vil jeg tro det er noe som forsvinner av seg selv...

Skrevet

Tusen takk for svar :)!

Hehe tenkte jeg skulle skriva biffgardina

Skrevet

Det kan være en tilstoppet talgkjertel. Du kan prøve og forsiktig klemme på den (ganske vondt) etter en dusj. Jeg har hatt en liten tilstoppet talgkjertel, og det legen gjorde var å klemme den ut. Har hatt en senere også, som jeg fikset selv.

Skrevet

Det kan være en kvise.

Jeg fikk en ganske stor kul der på str med en ert. Jeg klarte ikke dy meg, og knekte på den og da kom det mye gult puss ut..æsj.

Men la den være i fred og går den ikke bort av deg selv etter en stund, kan du ta kontakt med lege.

Skrevet

Hei

Jeg har lest noen innlegg her som viser til at noen faktisk får åreknuter på kjønnsleppene under graviditet. Dette av økt blodmengde og press i underlivet. Dette forsvant visstnok av seg selv etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...