sprellemor Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 I går fikk jeg plutselig masse energi, og tok endelig tak og ryddet ut av klesskapet mitt. Kvittet meg med masse klær som ikke er brukt i løpet av det siste året, og fikk dermed frigjort skuffer i kommode - pluss mer orden i de jeg har tøy i. I dag dro jeg til Fretex med det en venninne ikke var interessert i, og fikk tilfeldigvis kjøpt meg bl.a. en deilig hettejakke med glidlås som jeg kan ha med på sykehus til enkel amming. Dro til en annen butikk hvor jeg tilfeldigvis fant et nytt teppe til stua som ikke loer så mye som det vi hadde (ble gal av alt småhåret fra ull-teppet). Kom hjem, støvsugde stua og sofaen, til og med mellom modulene. Nå er jeg helt kjørt i ryggen, men har ellers en del energi igjen. Det skal nevnes at jeg er sykemeldt pga utslitt. Først nå kjenner jeg at jeg kan ta litt del i arbeidet hjemme. I morgen er det 4 uker til termin. Men stemmer det ikke at man plutselig få rmasse energi når det nærmer seg fødsel? Hååååååper det!!!!!!
A.S Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 *He-he*, må le litt av innlegget ditt. Kjenner energien komme Ja, det stemmer nok at man får energi-tak for å gjøre klart ting hjemme. Rart egentlig, når man sover dårlig, tungt å bevege seg og er generelt stor og tung.. Er selv i uke 31+3 og har vasket og gjort klart klærne som nr 2 skal få arve fra jenta mi. Hadde fått beskjed den gang om at vi skulle få gutt, men det kom jente, så jeg har både blått, hvitt og rosa, *hehe* Vaskinga venter jeg litt med, er 2 lange måneder igjen, og vurderer denne gang hjemmefødsel, så regner med de siste ukene kommer jeg til å gå amok med vaskefilla, hihi Bekkenet mitt sier stopp til tider, så får fordele energien over flere dager Det at du har så mye energi nå er også et tegn på at du har vært flink å ta hensyn til at kroppen har vært utslitt, og hvilt deg mye, bra Kos deg så mye med "rede-bygginga", det blir så bra atte
LittLykkelig Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 hehe.. Kos dere mens redebygging fortsatt er en trivelig greie.. Er 39 fullgåtte nå og sliter meg selv ut med å stresse. Det kan aldri bli rent og ryddig nok, jeg ser rot og støv overalt. skurer og skrubber, prøver å gjøre leiligheta større enn den er.. Hver gang jeg har vaska her, rydda, barbert legger osv så håper jeg babyen kommer slik at jeg slipper å gjøre det enda en gang.. Hehe. Har akkurat tørka støv her nå, måtte ta en pause mellom rommene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå