Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå å sov isted og våknet av ett lite "smell" fra magen. Stod opp og gikk på do, og da kom det masse slim med blod i. Er dette bare slimproppen eller bør jeg ringe føden å høre? Har termin om 3 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være slimpropp og vannet. Jeg opplevde et sterkt "smell" fra magen når vannet mitt gikk med mitt første barn. Først kom en del slim og så begynte det å renne når jeg stod oppreist. Hvordan har det utviklet seg?

Om det er vannet som gikk så kan det starte rier i løpet av et par timer, uansett så vil føden ha deg inn til kontroll.

Skrevet

Takk for svar. Det kom enda mere slim med blod når jeg gikk litt. Har lagt inn ett bind nå, men det har ikke skjedd noe mere. Må bare vente å se :) Spennende og skummelt dette!

Skrevet

skulle ønske det var meg det smalt hos jeg... sukk...

Lykke til! Spennende!

Skrevet

Nå har det kommet enda mere slim med blod, også har jeg vært på do med løs mage to ganger på kort tid her. Murrer i mage og rygg. Kjenner panikken holder på å ta meg :) Har vært på igangsetting hos akupunktør idag, så bøyer meg i støvet om det faktisk starter nå.

Skrevet

Spennende!!

Lykke til, høres ut som du er godt igang snart, hihi :)

Ikke få panikk, kroppen ordner opp selv, noe som jeg ble overrasket over sist fødsel :)

Skrevet

Lykke til da:)

Jeg er selv på 11.dagen på overtid så skulle gjerne vært meg:)

Skrevet

....14 timer etter hadde jeg gutten min i armene for aller første gang <3 Fantastisk!!!

Skrevet

Gratulerer! Fantastisk ;) fikk tårer i øynene, jeg! Nyt tiden som familie!

Skrevet

Du kan ringe føden hvis du er veldig nervøs, men det er nok bare en tegningsblødning eller slimproppen. Så lenge det ikke er en stor blødning som ikke gir seg er det bare å ta det med knusende ro når du har kommet så langt. Lykke til med fødinga som kanskje begynner innen noen få dager nå:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...