Gå til innhold

En pottsur mann....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør en med en potsur mann som ikke sjønner at sexlivet er det samme lenger.

Han har vært sur/furten siden fredagskveld da ting ikke gikk hans vei ang sengekosen....

holder på å bli sprø. han har aldri vært så sur så lenge før....

Vi har en sønn fra før, trodde han husket åssen det var når jeg gikk gravid med han,.. at det var litt kompisert å at magen var veldig i veien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Det er ikke lett, jeg lurer på det samme. Vi har ikke barn fra før av og har aldri hvert gjennom dettel. Men min samboer og furter og lager ting surt for meg fordi jeg er blitt kjipere på sexlivet.

 

Dette innlegget kommer jeg til og følge med på. Jeg blir bare så sinna og lei meg, jeg blir litt flau og inni meg når jeg alltid kommer med unskyldninger som at jeg er dårlig eller har smerter. Det er feil at man skal bli flau over det. Men hva han tenker er sikker bare at jeg ikke gidder og har jo noe å skylde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know the feeling! Heldigvis er min mann nok så forståelsefull da men... Kan tenke meg til at det er slitsomt når mannen din skal bli sur for at han ikke får sengekos.. Tror enkelt og greit at du må sette deg ned å prate med han om problemet. Skal ikke være sånn at vi alltid må komme med unnskyldninger for å "slippe unna" .. Har vi ikke lyst eller at vi ikke føler for det, får de bare finne seg i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Jeg har samme problemet... Han går rundt her hjemme å bare "offer" seg hele tiden... Å når jeg spør hva som er problemet så sier han at det er ingenting, men jeg kjenner han ganske godt å vet egentlig hva det er, men vil bare at han skal være ærlig med meg. Han blir sur viss det går en uke å vi ikke har sex, jeg er veldig dårlig hele tiden å sliter med svangerskapskvalme å hypermesis. Noe som han selvsagt respekterer, men alikevel ikke forstår helt...

 

Er ganske slitsomt, for han sammenligner oss med andre kompiser av seg selv. Jeg har mistet totalt lysten på sex å det forstår ikke han. Det er liksom andre ting jeg heller vil gjør/tenke på enn sex... Jeg er ganske lei av hans mas om sex, å vi har snakket om det såååååååååå mange ganger, men alikevel synker det ikke helt inn.

 

Blir gal jeg snart av han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...