Gå til innhold

Trodde kvalmen var iferd med å forsvinne.. SÅ FEIL KAN MAN TA!!! :(


smaajento2

Anbefalte innlegg

da er jeg 11 uker... formen har endelig vært bedre de siste dagen.. og jeg trodde at ENDELIG er jeg kvitt kvalme og oppkast... men der skulle jeg ta grundig FEIL.... dagen idag har vært bånn i bøtta... ÆSJ!!!

 

Det er godt at jeg skal på ul på torsdag (03.06.10) så jeg kan få litt motivasjon her... :) det trenger jeg altså...

 

er itillegg sinnsykt oppblåst og treg i magen (auuuuu au) så idag har jeg tatt laktolose i håp om bedring.. hjalp vertfall litt sist svangerskap :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følte meg også litt bedre et par dager ca. i uke 11. Men så ble alt mye værre i uke 12 til 13. men så 13+3 har den værste kvalmen gitt seg :) Fortsatt småkvalm, men nå klarer jeg iallefall å gjøre noe. Kjenner at jeg begynner å få mer energi, deilig. Hold ut!! Og lykke til på UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde og en kvalmetopp i uke 11, er nå 13+2 og er myyyye bedre. Har tilogmed begynnt å jobbe så smått igjen (har vært sykemeldt ca 6 uker). Men jeg kan desverre ikke skryte å si at kvalmen er helt borte. Forrige svangerskap forsvant den rundt uke 16, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 11 (11+2), og i slutten av uke 9 og nesten hele uke 10 følte jeg meg bedre. Jeg klarte å fungere tilnærmet normalt og gjøre litt forskjellig. Denne uka derimot, jeg føler meg mer utslitt enn noen gang og er nesten like kvalm som tidligere. :( Ikke noe morsomt, men da vet jeg ihvertfall at alt mest sannsynlig er bra med gullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...