Hei77 Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg synes cola er så utrolig godt for tiden. Vet nesten ikke om jeg kan leve uten. Og is nam nam. Ikke bra det med cola, vet jeg! Noen andre som har dilla på noe som ikke er bra?
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 HA HA jeg leste bare overskriften og klikket meg inn for å svare for å så lese det du har skrevet. Har akkurat de samme som deg. Cola og is. Cola med isbiter eller Ben & Jerry is er til å foretrekke. Blir helt gal om jeg ikke får cola et par ganger i uka ihvertfall!
SpongeBob Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Iskrem er jo ikke SÅ usunt, da - OK, det er sukker og fett osv, men det er jo litt kalsium i det også? Usunne diller forbinder jeg med å snuse eksos, spise leire og murpuss og slikt, jeg;-)
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Sjokolade!! Alle typer egentlig... Kan spise unormale mengder! Ikke bra i det hele tatt..
mammaen til 2+1 Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 sjokolade og karamell.. helst i kombinasjon... og Urge!! Er veldig mye mer godtesyk i dette svangerskapet(jente) en sist da jeg ventet gutt...
<3Minesmå<3 Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 hehe samme her! COLA!! Det er sinnsykt godt! Men har hørt det ikke er veldig bra pga koffein osv? Meen, klarer ikke å la være Nå har det kommet sånn pakker med 40 små MR.Freeze-is på butikken! Kan nesten spise opp en sånn pakke på 2 dager! Huff..
mammaen til 2+1 Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 er jo koffein i urge også... men så har jeg sluttet med kaffe... så da går det vel på det samme.. utenom sukkeret da..
fiskelisken Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Her går det veldig mye i cola og appelsin juice Ikke akkurat bra for tenna:) Ispinne er også noe jeg fint kan spise hver dag så her går jeg bare å venter på isbilen
jasu88 Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Har bare et enormt søt sug! om det er et søtt pålegg, cola eller godteri og sjokolade er ett fett, men daglig MÅ jeg har noe søtt, opp til flere ganger.. colasaftis er helt NAM!! ikke akkurat sunt kosthold hær..
iok med sønn <3 Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Friskis minst en gang om dagen hehe... det gjør jeg alltid om sommeren uansett da, men nå er det ikke så veldig sommervareme her enda, så det er ingen unskyldning
Knøtte85 Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Lipton iste, peach.. Drikker mellom 2-4 liter for dagen! KJEMPE usunt! :-(
Løvinna30 Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 jeg har også dilla på Friskis :-) All is egentlig :-)
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 31. mai 2010 #13 Skrevet 31. mai 2010 bare d er søtt, så sier jeg ja takk :-) Men ikke hele tiden da...
mizza84 Skrevet 31. mai 2010 #14 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har ikke dilla på noed mat eller godis, men de mest giftige lukter er jeg helt opphengt i, neglakk fjerner, maling, bensin, bunnstoff til båt osv osv.. Når jeg kjenner disse luktene blir jeg helt sprø å klarer ikke stoppe lukte på de.. Gikk en ekstra runde i maler butikken å sånn.. Var slik sist jeg var gravid også, ille art det der..
FruBoger fødeklar Skrevet 31. mai 2010 #15 Skrevet 31. mai 2010 rabarbra med sukker...flott avføringsmiddel også må jeg få legge til! vært på do fire ganger tilsammen idag alt, etter tre stenger med sukker igår kveld:P sjokolade, av alle slag! love hearts...egentlig alt med sukker i.. hadde ingenting idag tidlig, så det ble fire brødskiver med nugatti+peanøttsmør ("snickers")
Lykkeliten 2 Skrevet 31. mai 2010 #16 Skrevet 31. mai 2010 Friskis =D.. all saftis duger, men friskis bare MÅ jeg ha.. går lett et par for dagen her ja
happy0610 Skrevet 31. mai 2010 #17 Skrevet 31. mai 2010 sjokolade og is! stakkaren blir vel født med sukker og vanilje-abstinenser
Mammahjertet <3 Skrevet 31. mai 2010 #18 Skrevet 31. mai 2010 Gjett om jeg har fått en usunn dille som jeg må holde meg langt unna... Jeg bare DIGGER lukten av eksos og lignende kjemiske rare lukter for tiden. Det starta for 2-3 uker siden og har ikke akkurat blitt bedre. Før har jeg blitt kvalm av slike lukter. Må bare le av meg selv. Heldigvis har jeg viljestyrke nok til å la være å lukte på alt mulig slikt rart(he-he).
Mammahjertet <3 Skrevet 31. mai 2010 #19 Skrevet 31. mai 2010 mizza84: Du også har det slik?? Jeg trodde det bare var meg som var litt "rar". La inn et svar til trådstarter angående den rare dilla mi før jeg leste svaret ditt. :-D
vimsa .-) på overtid Skrevet 31. mai 2010 #22 Skrevet 31. mai 2010 brus og is og sjokolade og kake og brød med sjokolade pålegg, eller loff med honning.... mmmm... spiser godter hver eneste dag. også "veier jeg opp" med å spise masse grønnsaker og frukt også da.... he he ...eter hele tida....
Pinnus Skrevet 31. mai 2010 #23 Skrevet 31. mai 2010 Må dessverre henge meg på de usunne luktene her... Elsker bensin, eksos, whitesprite, tennveske, oljemaling og andre virkelige usunne lukter. Nå er jeg en av dem som syns det lukter godt til vanlig også, men jeg sitter aldri hjemme i sofaen og får lyst på bensin helt plutselig;)
Snupi27 Skrevet 31. mai 2010 #24 Skrevet 31. mai 2010 Linn Bg - sommerjente <3 jeg er helt lik deg så du er ikke alene =P hehe jeg er veldig glad i masse smør på brødskiva med f.eks hapå og sjokoladepålegg. sjokolade spiser jeg MASSE av.. klarer ikke gi meg.. har aldri vært noe sjokolademenneske men nå tar det helt av egentlig..
Pinnus Skrevet 31. mai 2010 #25 Skrevet 31. mai 2010 Hahaha, da er vi faktisk VELDIG like! Jeg er også helt syk på sjokolade. Drikker evig masse sjokolademelk, sikkert 6-7 liter i uken. Og spiser i dette øyeblikk skive med smør og sjokoladepålegg. Sambo bare ler av meg, forstår ikke at det går an. Jeg er sjokolademenneske til vanlig også, men til vanlig klarer jeg å styre meg. Det gjør jeg IKKE nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå