LoveInMyTummy Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg hadde bittelitt slim med brunt både lørdag og søndag. Fikk komme til ei trivelig lege som henviste meg videre. Hun mente at det blødningen kom av at morkaken begynner å jobbe ved 8 uker. Jeg fikk UL rakst på sykehuset, og fikk se et friskt foster med hjertelyd. Legen var derimot veldig negativ, og ga meg veldig lite info. Jeg spurte om han trodde at jeg kom til å blø mer, og han sa ja. Han viste virkelig ikke hvordan dette kom til gå. Fikk ikke noe mer info ut av han..uff. Jeg trodde at sjansene var gode når fosteret er i live ved 8 uker?
januarbaby + novemberspire Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Hei, jeg er 7+1 i dag, og har hatt tre blødninger. To små og en stor hvor jeg blødde i 8 timer. Har derfor vært på 3 ultralyder og alt så ut til å være bra. Første gangen var jeg hos en kjempeflink lege som sa at dersom hjertelyd var påvist på ultralyd gikk svangerskapet mest sannsynelig bra. Det var god prognose når hjertet hadde begynt å slå! Så lykke til, det går nok sikkert bra!!!
januarbaby + novemberspire Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Hei, jeg er 7+1 i dag, og har hatt tre blødninger. To små og en stor hvor jeg blødde i 8 timer. Har derfor vært på 3 ultralyder og alt så ut til å være bra. Første gangen var jeg hos en kjempeflink lege som sa at dersom hjertelyd var påvist på ultralyd gikk svangerskapet mest sannsynelig bra. Det var god prognose når hjertet hadde begynt å slå! Så lykke til, det går nok sikkert bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå