Maglill_28 Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hei. Våknet i natt med noen iherdige smerter i lysken på begge sider. Noen som vet hva det kan være? Jeg er 6+3 idag, har hatt menssmerter og strekk i livmor titt og ofte, men dette var noe nytt. Jeg har også hatt en SA tidligere, og det var ikke noe sånt heller. Kan det ha noe med bekkenet å gjøre?
Trollmor til 2 Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Hei =) Det kan nok høres ut som noe fra bekkenet ja. Hvis det går over, er det nok ikke noe å bekymre seg over. Hvis det vedvarer ville jeg tatt kontakt med lege. Dersom du allerede nå får problemer med bekkenløsning, trenger du oppfølging ift det =)
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Kan være luftproblemer og forstoppelse, jeg plages med det selv.
Oktobergutt2010:) Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Høres veldig ut som bekkenet ditt som tuller ja, noe som forhåpentligvis går over av seg selv igjen. Men er du usikker så snakk med jordmor/lege eller ring sykehuset å spør dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå