Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Lurer på om jeg skal bytte ut besafe izi combisetet til lillegutt. Noen som har erfaring med begge setene? Etter testen av besafe i vinter (?) har jeg begynt å lure på om det er trygt nok.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Britax Two Way Eliite har ikke isofix nei. Besafe fikk trekk i testen på dårlig sikkerhet fremovervendt. Og der gjør ikke Britax det noe særlig bedre. Begge setene fikk trekk for vanskelig innfesting. Har du isofix på Besafesetet ser jeg ikke grunn til å bytte det ut. Den testen du refererer til har fått mye kritikk. Bla fordi de fleste setene var testet framovervendt og har fått trekk for vanskelig festing. Hadde de blitt testet bakovervendt med isofix, ville testresultatene trolig blitt noen helt andre. Sjekk hts.no for å lese Hts sine kommentarer til testen.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Okey, ja da skal jeg lese litt om den testen.. Han sitter bakovervendt. Nei har ikke isofix på besafesetet pga. da når jeg kjøpte det hadde jeg ikke slike fester i bilen. Å jeg flytter setet en del, å det er så tungt sete. Men vet ikke om jeg bare kan kjøpe isofixbase til det setet jeg allerede har? Noen som vet det? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Du kan ikke kjøpe isofixbase til det Besafesetet nei. Isofixfestene sitter fast i selve setet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå