Gå til innhold

Første ord?


magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Har barna deres (kan ikke skrive babyer lenger hehe) begynt å si sine første ord da? Jeg tenker på bevisste ord...?

 

Lille tryll sitt første ord var såklart "pus" hehe.... HUn er veldig opptatt av katten :o)

 

I tillegg sier hun "tittei" når vi leker borte-leken, "bang" når hun kræsjer gåbilen sin, "mmmm..nam" når vi skal spise, og "møøø" når jeg spør hva kua sier. Hun har også begynt å si mamma når hun strekker seg etter meg (kun når hun er trøtt da).

 

Ellers rister hun på hodet når jeg sier nei til ett eller annet... hehe

 

Merker også at hun forstår endel. Hun danser når jeg ber henne om det, vinker når vi sier hadet og deler ut koser og nusser hvis noen spør.

 

For en herlig tid altså :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å hællandussen, Magica. Så herlig!

 

Her har lillebror sagt mamma en stund. Nå er det kommet pappa og dadda også. Ellers går det mest i "se", "der" og "huff".

 

Her vinkes det også, enten det er hei - som i gi meg oppmerksomhet - eller hadet.

 

Herlige unger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lllegutt sier mamma og pappa.:) veldig koselig når han våkner om morgenen å roper på mamma eller pappa!!

Sier ikke noe annet tydelig enda.

 

Men han forstår mye.

Han vinker, klapper, gir koser, henter ballen, krabber ut på bade når jeg sier at vi skal bytte bleie, å mye mere..:)

 

En nydelig tid vi har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har Julie sagt pappa en hel stund, mamma kom for et par uker siden.. Bupp sier hun når hun vil ha en liten supp med pupp. Ellers synger hun med på trollemor, sier boff hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...