LettBris Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Kjenner selv jeg har en voldsom appetitt ved frokostbordet - kan spise tre skiver eller gjerne to ciabattaer med masse godt pålegg. (Sunt, altså.. f.eks salatblad, skinke/ ost, tomat/ agurk.) Og jeg håver innpå - det er så godt! Mens ved andre måltider, som middag, spsier jeg nesten litt for lite... Dere andre?
ma:) Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 De siste dagene har jeg følt meg som et skikkelig matvrak. Frokost består stort sett av havregrøt av ca 1 dl havregryn+vann med rosiner og melk på. Pleier å holde meg lenge mett på det, men nå holder det kanskje 3 timer før jeg må ha mat igjen. Har to uker igjen til termin nå. For noen uker siden følte jeg nesten ikke det var plass til mat i magen, spesielt utover dagen. Bare å spise god frokost, så lenge man spiser skikkelig mat
liljamin Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har det på samme måte! Spiser tre brødskiver til frokost, gjerne to sunne og ei usunn med nugatti på ;-)
gummitarzan Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 2 knekkebrød eller 1 brødskive...så lunsj 2-3 timer etter med 2 brødskiver...kanskje en smootie.
Hybelkanina Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Pleier å lage grøt av 60 g havregryn og 2,5 dl lettmelk. Normalt kan jeg gå 4 timer før jeg blir sulten igjen etter det...
assisi Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Hei! Har også fått en økt frokostapetitt! Men det kommer litt an på hva jeg har tid til. Jobber fremdeles- siste uken nå. Pleier å spise en grov frokostblanding med litt banan og det har holdt før. Men nå må jeg i tillegg ha et par knekkebrød etterpå... Ingen megamåltid, men større enn før ihvertfall!
M@msen Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Ååå jeg har så lyst på frokost jeg også, klarer å få i meg 1 skive... Har så lyst på mat men får så halsbrann og sure oppstøt så dte er en plage å spise... blir bare værre ut over dagen...HUFF"!!! Gleder meg til kunne spsie HVA jeg vil:)
Vimse + gullene Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 haha, spiser frokost 2 ganger. våkner i 6-7 tiden og er kvalm av sult. spiser da et par knekkebrød, yoghurt med nøtter og frukt el. Så sover jeg litt, og i 10-11 tiden knekker jeg lett nedpå 3 skiver + litt frukt. Nam!
Minimo <3 Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 3 grovbrødskiver med noe god pålegg på og ett stooooooooort glass melk, eller Oboy <3 Viktig!
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Frokosten er et kjempemåltid for tiden. Spiser ialleflal 3 brødskiver + drikke. Men utover dagen synker matlysten og jeg orker mindre og mindre
bitthen Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Spiser enten 3 knekkebrød eller 3 grovskiver (toast). I dag ble det 3 toastede grovskiver, med 2 egg (!), skinke, majones, tomat og agurk.. Herre, så gooodt!! Et stoort glass skummetmelk til (tidligere dilla på Oboy, men unngår å kjøpe så det har jeg ikke) Tran og multivit. hører med. Og minst 2 kopper kaffe (koffeinfri, selvsagt) For min del har jeg topp matlyst til middag også, så å presse i seg store porsjoner da er heller ikke noe problem.. Rimelig stuffed etterpå da :-P Er sykmeldt og sover leeenge. Våkner som regel i 8-9- tida, men da bare ligger jeg og leser en stund, før jeg legger meg å sove igjen. Idag stod jeg ikke opp før over 12. Så kan jeg komme på å hvile middag en times tid fra 18- 19, og legger meg 00-01 - tida.. Jøje meg... Tror jeg prøver å sove meg frampå... Pga all sovingen, blir det gjerne bare et par måltider pr dag :-P
SpongeBob Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Mmm, misunnelig på den sovingen, det hørtes deilig ut:) I morges ble det havregrøt og chai latte, flink til å få i meg kalsium i dag!
Pixie Power Skrevet 31. mai 2010 #13 Skrevet 31. mai 2010 (høygravid i overimorgen...) Har stooore plassproblemer i magen, så de siste ukene har det blitt mindre og mindre plass til mat. Jeg når grensen for overmett veldig plutselig og fort. Frokost er vanskelig, men må ha en banan ganske kjapt. Nå har jeg oppdaget at fruktsalat med melonyoghurt og rosiner er tingen på morgenen, så jeg spiser en liten skål med det. Men føler meg fort stappa :-/ Idag ble det bare en yoghurt. Ikke bra. (Lunsj er nok mitt beste måltid! :-) Da er jeg som regel skikkelig sulten og spiser godt. Ofte er det dessuten etter en treningsøkt som skjerper apetitten). Middag er verre igjen. Blir nemlig stinnere imagen utover dagen. Føles som babyen legger seg høyere og høyere utover ettermiddagen/kvelden og tar all plassen, hehe) Blir godt å få magen for seg selv igjen, og at magesekken får tilbake plassen sin! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå