Gå til innhold

Noen flere som har barn fra før på rundt 10 mnd? :))


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp funnet ut at vi venter et lite januar-barn. Det er ikke planlagt, men vi syns det er kjempeartig og gleder oss allerede. Vi har ei datter på 10 mnd fra før, og er spent på hvordan det blir å være gravid denne gangen. Har foreløbig lite symptomer, og hadde et veldig fint sv.skap sist gang, bortsett fra skikkelig bekkenløsning mot slutten :/

 

Kan ikke annet enn å glede meg til å bli mamma igjen, så håper bare alt går fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

 

Ja vi har ei jente på 9 og en halv mnd:-) Fant ut for noen dager at vi er gravide. Vi gleder oss og masse!! Går fort i svingene, men det gjør ingenting:-) Jeg var ganske kvalm i sist svangerskap. Har ikke vært så ille til nå...men går vell bare og venter til det skal sette inn;-) hehe. Hadde og bekkenløsning som jeg fikk ganske tidlig, og har vart en stund etter fødselen. Meeeen det er så verdt det:-)))) Har termin ca 30 januar, du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir spennende ja :) Har termin rundt 24 januar tror jeg, er ikke så flink å holde følge med datoene for mensen, hehe. Så blir spennende på ul. Idag har jeg vært ganske kvalm, og det var jeg ikke forrige gang. Men har jo hørt at sv.skapene ikke kan sammenlignes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...