Dollywood Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 eller har ikke det noe å si? En annen ting, bør veskens utseende ha sammenheng med barnets kjønn? dvs, hvis man venter gutt, bør man ikke ha jentefarger på stelleveske , eller har det ikke noe å si når det er mamma som skal bruke den?
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Den må ikke matche vogna, men det er jo fint om den gjør det;-) Jeg unngikk å kjøpe rosa for jeg venter gutt:-) Men det er jo som du sier mamma som skal bære den. Så jeg var så kjedelig at jeg endte opp med svart, praktisk som alltid..............
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 valgte en helt nøytral og sort veske, slik at pappan også kan bruke den uten å få anfall:)
Dollywood Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har lyst på en som er lilla ser du, og jeg venter gutt....:-p litt dumt det altså men.... Sort er safe, men jeg er ganske lei av det, alt av vogner og utstyr som jeg har hatt tidligere har vært i sort
Atoq Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Jeg venter en gutt og har rosa barnevogn fra før :-) 38+6
ma:) Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Den trenger ikke være samme merke og type som barnevogna, men jeg syns den ikke skal kræsje helt. Vi har kjøpt grå vogn. Stelleveska er i ulike gråfarger og rødt. Venter jente nå, men tenker at både vogn og stelleveske kan passe til gutt også. Gidder ikke kjøpe alt nytt til neste om det blir en gutt. Så da svarte jeg vel litt på det med "gutte- og jentefarge" også. En del farger er jo ganske nøytrale, men jeg ville ikke hatt rosa til gutt. Grønt og rødt syns jeg derimot kan brukes til begge.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Ville hatt en som matchet vogna, ja, og gjerne i litt "nöytrale" farger. Men det er jo ikke noe "must"....
<3guttemamma<3 Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har matchende stelleveske. Synes det ser best ut. Blir litt harry etter min smak og komme med en fargesprakende fargeklatt av en stelleveske på en grå vogn;)
Gajsa Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har svart vogn og mørkegrå voksipose, så jeg tenker jeg "spriter" det hele opp med en stelleveske i litt knæsje farger, har sett en Brio rød/roda med blomster, tror det blir fint:) Så det avhenger litt av farge på vogna synes jeg.. Det hadde ikke blitt fint om jeg hadde kjøpt ei svart stelleveske også, alt for trist.. Vi venter ei jente, hadde nok kjøpt i litt andre farger om vi ventet gutt.. MEN dette er jo helt individuelt og opp til hver enkelt, smaken er som baken, og ofte spiller jo også økonomien er rolle for hva man ender opp med..
SpongeBob Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Hva med å se om man faktisk bruker stelleveska før man investerer for mye i den? Jeg har to-tre liggende, og har stort sett aldri brukt annet enn vanlig veske, jeg... Blir sprø av å drasse rundt på den samme vesken hver dag, kanskje jeg er litt sær?
mammaen til 2+1 Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Jeg syns du skal velge en veske som du syn er fin og som du syns er praktisk.. du skal tross alt "bo" i den en stund om du ender opp som meg iallefall.. Har en vogn i grått og valgte derfor grå stelleveske.. men det var bare fordi jeg syns den var fin. Kunne godt tenke meg en litt mer fargerik men tok hensyn til at pappen også skulle bruke den. Og han hadde nekta å gått rundt med en blomstrete stelleveske.. Når det kommer til farge og kjønn så syns jeg at da er det heller mer kræsj om vogna er jentefarge til gutt enn at stelleveska er det. Vogna er babyens mens stelleveska er mors.. og fars..
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Er enig i de som sier at den trenger ikke matche 100%, men trenger heller ikke kræsje i fargene. Jeg har elsket å ha stellevesken min! Den har alltid hengt flott på vognen, og ville aldri vært foruten! Jeg har slike knapper på reimen, slik at den blir kneppet fast på hver side av håndtaket på vognen. Dermed henger den mye finere og bedre enn hva en vanlig veske ville gjort. Pass på å få en som rommer endel, at den er praktisk! Det blir fortnok trangt oppi der;) Jeg fikk stelleveske sammen med vogn da jeg kjøpte til nr.1, så hos meg er den sort..Passer meg egentlig fint når jeg har kjøp mosegrønn søskenvogn m/svart hardbag til denne gangen;) Lilla synes jeg ikke er så ille på stelleveske, men sjekk om faren også liker den;) greit hvis han skal bruke den liksom.. Synes det hadde vært verre med rosa og masse blomster;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå