Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hei! Jeg har en førsteklassing. Lærerne vil helst at gymklær skal oppbevares på skolen. Jenta har gått på skolen i snart ett år, og 2 sett med gymklær har nå forsvunnet! Har sendt melding til lærer, som sa at hun skulle kikke litt etter klærne. Fant igjen en bukse, ingen ting mer:( Må jeg bare anse klærne som tapt, og kjøpe nye? Koster jo ikke all verden, men sure penger syns jeg:/
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Har du sjekket i skolens "hittegodslager"? Gymsalen pleier ofte å ha en egen samlekasse for glemte ting også. Du kan jo ikke forvente at læreren skal lete etter bortkomne klær for deg.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Sjekk på hittegods ja!! Har jobbet på skolen og fikk hakeslepp da jeg fikk se hittegodsesken... Det var utrolig mye klær og sko som ingen hadde hentet, til tross for påminnelser i løpet av skoleåret.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Hadde iværtfall merket klærne på "rare steder"(Et eller annet merke her og der) i tilfelle jeg ser en eller annen med samme klærne.For enten kan noen ha tatt dem,eller noen har tatt feil.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Anonym over her.Har du hengt opp lapp på skolen og etterlyst klærne?Og be de som har "tatt feil" kan komme tilbake med dem?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Oppbevare gymklærne på skolen? Da får man jo ikke vasket dem?!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Merke merke merke merke- selv merker jeg alt fra jakker til sokker Enkelt og greit med sprittusj. Utrolig mye klær (alt fra dyre Bergansjakker til hjemmestrikkede flotte plagg,, ligger og rotner i skolens glemmeskap. Selv jobber jeg på skole og vi legger alt som er merket i rette elevhyller, men mye tøy er dsv ikke merket med fullt navn.. Vi registrerer på glemmemengden at folk har god råd i Norge, jamt over..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Ja, og ta en tur innom skolen en dag ved levering eller henting-og let selv- DU vet jo hva du ser etter!! Lettere å finne det da, visst det ikke er levert fretex alt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Takk for svar:) Alt er merket godt, både med merkelappe og tusj. De vil at vi oppbevarer klærne på skolen ja, taes med hjem for vask en gang iblant. Jeg får kjøre meg en tur på skolen lete litt en dag snart:) Pleier ikke å hente/bringe, barnet tar skolebuss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå