LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Nå er jeg faktisk ganske lei dette. Issj. Nesten hvær eneste natt må jeg opp fordi jeg får tak som er så vonde jeg klarer ikke ligge. Men utpå morgenen/formiddagen så gir det seg. Så nå er jeg sluttet å håpe. Jeg har jo fortsatt 18 dager til termin, så for all del. Jeg har sikkert ikke så mye og klage over som de fleste andre her=) Men jeg kjenner at dette sliter i lengden ja!
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Var oppe klokka 4 her, men kun fordi d er vondt å ligge. Jeg vil også kjenne at kroppen er i gang:) 5 dager igjen bare her! Veldig kjipt at det stopper til deg utpå morgenen:(
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2010 Så godt det finnes andre der ute som kan skjønne at det er kjedelig å stå opp midt på natta! =) Jeg har lenge hatt det som deg pga bekkenløsning. Det er ikke noe godt i det hele! Føler virkelig med deg. Hos meg begynner takene å lette nå. Ikke så vonde. Og om noen timer er de så lette at jeg kan såve igjenn. Supert Hehe. Du har jo ventet noe lengre enn meg, så håper du kommer deg i gang nå så du slipper vondten noe serlig lengre.
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Alle er vel like utålmodige tenker jeg:) har fått rørt kroppen litt nå og har "myket" opp litt, så da er d i seng igjen og sove litt:) Du får prøve å sove igjen du også.. Og håååpe at d ikke gir seg helt disse takene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå