Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Siden jeg venter en til om noen uker, hadde jeg lyst til å plukke opp noen visuelle tips om amming da det gikk så dårlig med førstemann. Søkte på breast feeding på youtube, og ble bare møtt av stopp og nei - dette kan virke støtende, her er det aldersgrense, du må logge inn og bekrefte at du er voksen osv. Har ikke noen brukerkonto på youtube, og har aldri blitt spurt om alderen min før når jeg har søkt opp temaer. Tåpelig med så mange restriksjoner på amming!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Selv om amming er helt naturlig så er det kanskje ikke så rart at videoene har aldersgrense akkurat når det gjelder youtube? Synes egentlig det er like greit jeg, så trenger ikke disse videoene å bli gjort narr av eller runket til av barnslige pubertale unger, som det kryr av på youtube.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Og du trur unger ikke får tilgang til denne siden allikavel. Hm Selv om det er 18 år, så er det jo ikke akkurat legitimasjonsplikt der inne. Man bruker jo bare falsk fødselsdato.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Ja men da blir det jo liksom litt mer styr å få sett da... Du synes kanskje at ikke noe trenger aldergrenser da for de kan jo bare brytes?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 "Selv om amming er helt naturlig...." Om amming er så naturlig så trenger man vel ikke en video for å få det til?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Mente selvsagt i denne sammenhengen at det ikke kan sammenlignes med noe prornografisk, som man kanskje skulle anta siden det er aldersgrense. Dumma.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er helt enig med hi. Det er latterlig, intet mindre. "Støtende" - herregud! Og selvsagt får de som ønsker det tilgang til disse videoene allikevel, men jeg tror ikke en instruksjonsvideo om amming er det en pubertal fjortis velger seg blant alt det andre som finnes på youtube! Skulle heller vært aldersgrense på diverse musikkvideoer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå