Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er så betatt av en fyr som garantert ikke er interessert i meg. Det er helt forferdelig pga vi bor på en liten plass så jeg er sikker på at han vet at jeg er interessert i han. Jeg tør ikke å dra på kjøpesentret lengre pga jeg vet han mest sannsynlig er der, siden han jobber der og butikken hans ikke er til å unngå. Tidligere i kveld da jeg var ute å spiste sammen med venner kom han så klart. Jeg var så flau at jeg følte jeg ikke klarte å kose meg, jeg klarte nesten ikke å gå en gang da blikke vårt møttes. Aner ikke hva jeg skal gjøre, det er helt forbanna grusomt og hver gang jeg føler at jeg har "kommet litt over" han så treffer jeg han og jeg er "back to scratch"! Åh, deilig å få luftet det ut litt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Kjenner meg igjen i dette, men ofte er disse forelskelsene bunnet i fantasier om en person, og ikke til hvordan han er i virkeligheten.. Blir mer intense forelskelser når man vet at det ikke er reelt, på et vis. Håper ikke at du lar dette ødelegge et eksisterende forhold med barn. Tekn deg iallefall nøye om, om det er verdt det, eller om du kan bli forelsket i din "egen"mann igjen. Ofte vil jeg tro at mange kommer til at det faktisk ikke var verdt det, når man må begynne å forhandle med dine mine og deres ekser bare for å planlegge en sommerferie med barna...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er singel så det går ikke utover noe forhold, heldigvis. Men håper virkelig det går over snart fordi det føles nesten som om jeg har litt kjærlighetssorg over noen jeg ikke kjenner :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå