Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Babyen skal ha barnevakt når han er 3 mnd. Bør jeg trene på flaske lenge før da? Eller er det nok å se at han tar flaska dagen før? Og er det dumt om han får mme den ene kvelden når han er vant til kun mm? Bør jeg pumpe meg når jeg er borte fra han for å ikke få mindre melk? Skal bare være borte fra han ca 5 timer, og tror ikke jeg skal drikke alkohol, så det er sikkert bare 1 måltid det er snakk om..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 "Bare 1 måltid" kan lett føre til at genseren din blir gjennomvåt foran... bare for å minne deg om ammeinnlegg. Det er nok å se at han tar flaska dagen før hvis han faktisk tar den, men dersom han ikke tar den da har du egentlig et problem. Men tar ikke nesten alle flaske da?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Min lille tar ikke flaske, men har hørt om flere som har tatt flaske og hatt totalt puppenekt i ettertid. Jeg vil derfor anbefale å pumpe ut mm og gi dette fra en stur sprøyte eller kopp. Tar den lille smokk er sannsynligheten for å ta flaske større og at det ikke blir noen puppenekt. Ville likevel gitt mm.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Jenta mi har fått mange flasker til nå, likevel nyyyter hun å suge ut den lille melka jeg har. Her i gården er det heller puppe-elsk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå