Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Det er noen som har meldt meg på x-factor uten at jeg visste det, og jeg har fått mail om at det er audition på torsdag... Har tilfelfeldigvis fri den dagen, så da tenkte jeg like godt å dra Har noen stor nok tro på meg til å melde meg på så skal jeg like godt dukke opp å synge fletta av folk jeg (håper jeg iallefall) Men problemet er da; hva skal jeg synge? Noen med tips til fine (og imponerende) sanger? Jeg er mezzosopran og liker musicaler, Josh Groban, Jamie Cullum, Jason Mraz o.l.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Da synger du noe av Josh Groban, Jamie Cullum, Jazon Mraz eller en musicalsang da vet du!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Hehe - hvis HI har litt peiling på musikk klarer hun sikkert å finne en sang som passer. Jeg har null peiling, men jeg forstår jo at HI vil briefe med talentet sitt:-) Søtt:-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Hadde hi hatt så ekstremt lyst til å briefe med talentet sitt, så hadde hun helt sikkert signert med nick. Og dessuten, hva er det som er så galt med å være stolt av et talent?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Ja, og det er ganske tydelig en hånlig undertone der.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Hva? Hørte du det på tonefallet? Og jeg som prøvde å virke naturlig:-D
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Tror ikke dette var brifing, for hun skriver jo at hun håper hun skal synge fletta av folk. Og hun signerer ikke med nick... Men uansett er det vel ikke rart å skryte litt når man er god på noe? Jeg har iallefall ikke problmer med å si at jeg er god til å synge. Kanskje ikke superstjernegod, men jeg er god nok Men hva du skal synge hl, det tror jeg du må finne ut av selv. Dersom det er nå på torsdag så er det jo greit å ta en du kan iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå