Gå til innhold

Nå har jeg kjøpt 30 days! Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 8 uker siden.

Har blitt så flink i det siste. Går turer, både med og uten barnevogn, spiser sunnere og er rett å slett skikkelig stolt:) Går med skritteller, noe som er en enorm motivasjon:)

Nå skal jeg prøve noe litt ekstra..får de om det virker:)

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De funket på meg, gikk ned 5-6 kilo da jeg gikk på dem...

Skrevet

Jeg raste ned i vekt på dem, måtte slutte da jeg ikke var så veldig stor fra før.

Skrevet

Tror man skal være litt forsiktig med slanking når man ammer, da kroppen skiller ut giftstoffer ifbm en sånn prosess. Det er uheldig for babyen.. som blir påvirket via morsmelken.

Skrevet

Jeg har ikke erfaringer av 30 days og veit ikke hvor mange kalorier man inntar per dag. Men jeg vil anbefale at du tar hjelp å sjekker opp hvor mye energi du trenger i forhold til alder, vekt, høyde og aktivitet og hvor mye kroppen trenger ekstra i forhold til melkeproduksjon. Har du en for stor redusering av inntak i forhold til det du trenger så vil kroppen kunne skille ut giftstoffer - er derfor enig med Bellababy at her bør man være forsiktig.

Om du går inn på vektklubben.no og registrerer deg som medlem( er gratis) så får du tilgang til energiberegningskalylator.

Lykke til! : )

Skrevet

regner ikke med at du har tenk å gå på disse når du ammer...

Det er ikke bra å slanke seg når du ammer, men disse er jo en slags detox prosess... så dette vil jeg tro er direkte skadelig for morsmelken.

Skrevet

Hadde ingen effekt på meg... :o( Men du skal uansett IKKE bruke det hvis du ammer!

Skrevet

Jeg ammer ikke så det er ikke noe problem for meg:)

i dag har jeg gått lang trilletur i sola med søstera mi:) DEILIG!

Jeg prøver,så ser jeg om det har effekt på meg.)

Skrevet

virket ikke på meg heller.... Men Bio Drain, Helsekost..en slags rensing av kroppen gav en liten kick start på meg forrige gang. MEN, etter at amming er over og ut !!

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...