Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jo, man lager masse tulleinnlegg som ikke har rot i sannheten og ser hvordan folk svarer deg. Konklusjonen min er at man får hodeløse svar hvis man har et "ukjent" nick. Eventuelt om man skifter nick og later som man er noen andre så får man masse støtte i bøtter og spann! Jeg har de siste to månedene sittet og laget bølletråder og folk biter så sinnsykt på! Avhengig av dib, jeg? Neida
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Nå kommer det sikkert en eller annen lur dibber og skriver at hun vet hvem jeg er og hvilke tråder jeg har laget. VEL, jeg bytter nick ofte og har forskjellige mailadresser, alt etter hvilket formål jeg har. Og jeg "kjenner" mange her på Dib. Så bare pass dere
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 åååå jeg kjenner ingen her jeg . seriøst ment.
Tigerpote Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Økt puls, svetting, magebesvær, rastløshet og irritabilitet når man ikke har tilgang på bim/dib.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå