Gå til innhold

Om forlovere og deltakelse i selve bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt spurt om å være forlover til min beste venninne, men hun ønsker ikke at jeg skal delta på bryllupsfesten. De har bestemt at det kun skal være nærmeste familie.

Føler meg snytt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. ikke forlovere.. hadde nok følt meg litt snytt jeg også, første gang jeg har hørt noe slikt..

Og for meg er mine bestevenninner like mye familie som øvrig familie. men til syvende å sist er det brura som bestemmer

Skrevet

Ha ha, den var ny :P Da kan de vel like gjerne droppe forlovere da!

Skrevet

I all verden det går da ikke an.

Jeg er forlover selv nå i sommer jeg er litt snurt fordi ikke jeg kan ha med kjærsten min.

Synes du skal prøve å si ifra jeg, veldig sært dette her.

Skrevet

Da bør hun finne forlover i familien.

Skrevet

Jeg har ikke lyst å være forlover om jeg ikke får feire sammen med dem etterpå!!!! Så barnslig er jeg nemlig!

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde takket pent nei for tilbudet. En forlovers oppgaver er jo nettopp å hjelpe bruden gjennom alle bryllupsforberedelser, og å være hennes høyre hånd gjennom bryllupsdagen. Skal du liksom måtte hjelpe til med alt på forhånd og ikke få lov til å ta del i den store dagen, syns jeg du har all grunn til å føle deg snytt. Det hørtes ekstremt merkelig ut, og jeg ville nok ha takket nei.

Skrevet

Er det samme venninnen som ikke ba 4-åringen din i bursdagen til 6-åringen sin eller?

Skrevet

Hvordan kan jeg takke nei, hun er jo min beste venninne.. Jeg kunne omså reist til Kina for å hente skoene hennes, såå glad er jeg i henne.

Hun sa det til meg i kveld og jeg er så skuffa :(

Skrevet

Fikk såvidt med meg at det stod Fru Lastina da jeg klikka på profilen din, før serveren fikk med seg at du hadde bytta nick. Så det var vel i grunnen derfor jeg lurte.

Skrevet

og når jeg klikker på Fru Lastina i bursdagstråden, kommer det opp woho :)

Men men, jeg har jo selvsagt ikke noe med det å gjøre.

Skrevet

Det var da veldig spesielt. Hadde nok blitt litt skuffet. Mine nærmeste venner er familie for meg.

Skrevet

Ops..klikket på Fru Lastina og kom inn på woho jeg også....

Jaja, mener likevel at jeg ikke hadde takket ja til å være forlover om jeg ikke fikk komme i bryllupet.

Skrevet

Ok, jeg skal være ærlig.

Det dreier seg ikke om meg, men er en reell sak som er diskutert i min vennekrets.

Jeg har nå fått svar på at dette er helt på tryne og at vedkommende har rett til å bli snytt!

Skrevet

Hæ? Hvorfor ikke bare legge frem saken sånn da, og høre hva folk syns om problemstillingen? Hvorfor late som om det gjelder deg?

Noe jeg har gått glipp av eller...?

Skrevet

Kamelen Klara:

Fordi som du sikkert har skjønt så er jeg et ganske upopulært nick her inne, jmf visse bursdagstråder.

Nå har det seg sånn at upopulære nick får pepper uansett hva man spør om. Og så er det greit å vri på historier fordi da kan svært få finne ut hvem man egentlig snakker om. Feks vil svært få mennesker kunne linke bursdagshistorien til virkelighet fordi svært sentrale fakta er endret på, men prinsippet er det samme.

Men tilbake til saken: hadde ikke du blitt lei deg om du ikke fikk komme i selskapet der du var forlover?

Skrevet

og det går jo ikke an å spøre på anonym...?

Du ble sikkert mere poppis nå! =)

Skrevet

Hehe :) Jeg er ikke avhengig av å være poppis på dib, men jeg liker å lage diskusjoner. Det har sikkert flere skjønt :) Vedder på at de færreste husker mitt nick om to uker uansett :) Jeg husker hvertfall aldri nick som har laget furore her inne...

Skrevet

Ok.

For å svare på spørsmålet, jo jeg hadde blitt utrolig skuffet hvis jeg som forlover ikke var invitert. Et meget spesielt valg av brudeparet, nesten så jeg vil tro det er et tulleinnlegg?

Skrevet

Jeg tror faktisk dette er noe av det rareste jeg har hørt om hva bryllupsfeiring angår. En forlover er jo ment å være en av de nærmeste! Kjipt brudepar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...