Gå til innhold

veldig aktivitet i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå i uke 30 og har en fryktelig aktiv krabat i magen. synes han er i aktivitet hele tiden!kjenner han stort sett hele tiden.sparker,bokser og flytter på seg hele tiden.hvor mye kjenner dere aktivitet i magen?

man er joskeptisk dersom man kjenner babyen lite og når man kjenner den for mye...mannen min mener det er fordi han har liten plass der inne...og jeg har nå ennå ei stund igen til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt uke 30 var det fullt sirkus der inne, ingen tvil, men nå som han får mindre og mindre plass er det blitt mer "glidende" bevegelser, mindre boksing. Merker også at han blir veldig påvirket av min aktivitet, om jeg snakker er han helt musestille, og når jeg går sovner han rimelig kjapt. Aktiviteten kommer primært når jeg sitter ved tastaturet (sikkert kombinasjon av at det blir trangt og at han ikke liker klikkingen fra tastene) eller når jeg ligger stille lenge. Om morgenen er det gjerne så mye liv at hele dyna hopper!

Skrevet

skikkeli gøy når er synlig for alle rundt en, at den "bokser" eller hva det nå enn er :-)

Myyye aktivitet her også... Vi er vel ca like langt på vei.. uke 30+

Skrevet

Hadde også full fres rundt uke 30 og noen uker fram. De siste ukene har det roet seg betraktelig. For meg hjalp det å kutte helt ut brus med sukker, selv i helgene. DET ble han hyper av der inne.. Nå når jeg straks er 39 uker så er det mer glidende bevegelser.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...