juni-august-mai gull:):):) Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Hører til på DIB nå gutten min er 14 dager i dag,men der skjer det fint lite. Når jeg fikk jenta mi i 2007 da var det hjelp å få på ammedebatten,nå er det ingen svar å få jo,småtroll er rolig..her inne er det skikkelig koselig og være.. Måtte få det ut,kos dere mens dere er her:)
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Spør oss da... kanskje vi har noen gode råd ??? :-))
SpongeBob Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Ja, mange gode råd å få på BiM, DiB har jeg aldri blitt avhengig av;-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Savner også å være her inne:) Alltid så kos:) Gutten min er 8 uker i morgen! OI! Tida går fort, kjære han er jo 2 MND allerede!
Mammaaaaaa Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Eg og savner å høre til her inne! Snike meg inn ofte for å lese om alle som føder eller kanskje føder. Er så koselig Skulle ikkje tru at eg kom til å savne å være gravid så fort etter fødsel! Mini er berre 3 uker gammel. (allerede??!??)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå