Dollywood Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 eller har ikke det noe å si? En annen ting, bør veskens utseende ha sammenheng med barnets kjønn? dvs, hvis man venter gutt, bør man ikke ha jentefarger på stelleveske , eller har det ikke noe å si når det er mamma som skal bruke den?
Birthen Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Tja. Er lov å være litt prikete på vogn og sånt. I hvert fall hvis du er mye ute med den. Men det viktigste er vel at vesken er funksjonell og har et utseende du liker. Husk at du risikerer å vise deg med den hveeeeer dag, kanskje i godt over ett år! Jeg lurer på å unne meg en fra stork sac denne gangen. De er kjempefine!!! Ps. Godt å ha mange rom inni! Synes jeg i hvert fall. :-)
Teres Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Helt ærlig, syns ikke det spiller noen rolle jeg..Vi har ikke tenkt å kjøpe stelleveske, har en "unisex" skulderbag som fint kan henges på vognen,. mer enn god nok:) Mulig vi er litt for lite opptatt av slike ting, men ..... Så lenge mamma og pappa er enige:)
togutter-08og10 Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Jeg vil at den skal matche, men det er selvfølgelig opp til hver enkelt.. Og ja.. ser søsteren min har en lekker stelleveske med litt rosa og lilla på, ville nok ikke hatt den på vognen til en gutt jeg hvertfall..
<3guttemamma<3 Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har matchende stelleveske. Synes det ser best ut. Blir litt harry etter min smak og komme med en fargesprakende fargeklatt av en stelleveske på en grå vogn;)
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Jeg prøvde å ha akkurat dette i tankegangene da jeg skulle bestille stelleveske, men så kom jeg over noen nydelige rose stellevesker jeg hadde sååå lyst på. Men, som mannen min sa, han kommer til å gå med denne stelleveske minst like mye som meg, og han ville helst ikke gå med en svar rosa greie. Da fant jeg enn som jeg syntes var kjempe søt. Fisher Price Precious Planet stor stelleveske jeg kjøpte fra Amazon, men ble ekstremt skuffet da jeg fikk den på lørdag Var ikke det stoffet jeg hadde forventet meg, og var ikke særlig fin i det hele tatt. Da det er sagt, var det utrolig god plass inn i og mange brukebare lommer. Så kom på at vi har en stelleveske som matcher vogna, følgte faktisk med vogna, men det hadde jeg helt glemt (vogna ble kjøpt i 2005 til førstemann) Må si at den er egentlig den beste løsningen for oss, nøytral i fargen og diskré.
Pirkeanonym Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Vi hr blå vogn og sort stelleveske. Til førstemann hadde vi stelleveske som matchet vognen, mens denne gangen har jeg kjøpt en kanonfin fra BabyMel, dne ser ut som en veske og det er fare for at jeg kommer til å bruke den som det også etterpå;-) Her er den: http://www.metromum.com.au/images/Babymel-Quilted-Black.jpg Jeg tenker at vi bruker stellevesken både til vogn, bæretøy, til bilstol og til trillen. Lite vits at den skal matche vognen da, egentlig.
mamiladi Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Jeg brukte en helt nøytral svart stelleveske istarten sist men gikk fort over til å bruke de vanlige veskene mine, de var jo like store inni :-) Men jeg ønsker meg en stelleveske i brunt skinn, de som ser ut som vanlige vesker men har de praktiske rommene til babyting inni. Har en liten gutt og venter en jente i høst :-) Jeg bruker farger på babyklær og pledd, har en blå vognpose som tilhørte gutten vår men tror jeg kommer til å bestille en ny en til jenta vår. Vogna er nøytral, svart og beige.
rødt&blått Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har en vanlig skulderveske fra sist gang som fint ble brukt som stelleveske. Den matcher vogna som er "kjønnsnøytral" i fargen. Jeg fant aldri noen stellevesker jeg likte dengang, så derfor ble det en vanlig veske!
Gjest poäng Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Det jeg synes er harry er stellevesker som hører til vogna. Som regel er veskene kjempestygge og jeg synes det blir too much med tilhørende stelleveske. Jeg har en sort vogn og har kjøpt en sort og hvit stelleveske fra Kaiser. Veska er fin, praktisk og skriker ikke stelleveske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå