Gå til innhold

Om man har en unge på 10 mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ikke da ha den med til venner, å legge barnet i vognen å flytte den over til senga når vi kommer hjem?

Eller må vi hjem til kl 8 for å legge barne i sin EGEN seng kl 9?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dratt hjem og lagt barnet i sin egen seng når det er så stort.

Skrevet

Jeg har også stilt meg det spørsmålet noen ganger. Jeg kan ikke si at det er noe jeg ønsker og gjøre med sønnen min.

Og har aldri gjort det. han har gode rutiner hjemme. Og jeg vil ikke forvirre han. men ved en unntaks situasjon så kunne jeg nok vurdert det.

Men ville ikka hatt det til vane, bare fordi man har lyst til å være hos venner. da får heller de komme til dere.

har man fått barn, så må man finne seg i å leve på barnas premisser i hverdagen syns jeg...

Skrevet

Jeg har reist mye med jenta mi, vært en del hos slekt og venner, og også gjort som du foreslår. Ser ingen problem med det. Som resultat har jeg nå ei lita frøken som sover hvor enn det måtte være og som er trygg hvis vi kommer til fremmede steder. Eks da hun var 1 1/2 ble hun lagt i ei ny reiseseng på et nytt rom i forbindelse med en familiesammenkomst. Hun la seg ned som vanlig og det var ikke noe problem:)

Skrevet

Her må både 5 åringen og ett åringen finne seg i å sovne på sofaen/vogna når vi er på besøk hos familie og venner!

Har ingen problemer med det, UTROLIG tungvindt å måtte være hjemme til kl syv hver kveld!!!!

Guttungen elsker det ;o) Veldig stas å bli båret ut i bilen og rett opp i senga hjemme! =)

Skrevet

Kjekt med barn som er fleksible og som tilpasser seg. Da blir livet lettere for alle og man kan gjøre mer i hverdagen.

Vi har alltid tatt med ungene på ting og de sovner der vi er uten problemer.

Skrevet

Man kan jo ikke slutte å gå på besøk selv om man får barn. Ungene våre sovner der de er, enten det er i senga si, vogna eller en sofa når vi er på besøk. Så løfter vi de bare over i senga si når vi kommer hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...