Gå til innhold

Hvorfor er enkelte overfølsomme mot hormoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av dem.. tåler ikke p-piller, blir utrolig depressiv og nedfor av dem, samme med minipiller. Får også småblødninger og er kvalm i et sett.

Er veldig plaget av pms i mange dager hver måned, har alle symptomer du kan tenke deg..

I svangerskapene mine har jeg vært ekstremt kvalm, kastet opp i 5 mnd og fikk diagnosen hyperemesis med nr 2.. gikk ned 6-7 kg..

Hvorfor er det så vanskelig å være kvinne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tåler heller ikke p-piller. Får som du, humørsvingninger og blir nedfor/deprimert.

Har også pms, og da også i form av humørsvingninger.

Men når jeg var gravid fantes jeg ikke hormonell. Har aldri vært i så stabilt godt humør som jeg var da. Heller ikke i barseltiden plagdes jeg med humøret/følelsene.

Når samboeren min hører om hissige/oppfarende gravide, skjønner han ikke at det går an. Du var jo ikke sånn sier han. Han er bare heldig får han høre da :-)

Men nå når jeg er i syklus igjen etter fødselen, begynner pms'en å gjøre seg gjeldende igjen, og jeg kan ha noen rimelig sure dager før mensen kommer.

Skrevet

vi har vel mer av nok av dem i kroppen fra før, så kroppen protesterer når vi fortsetter å pøse på mer..

Hadde hvertfall gjort meg horonell om noen pressa på meg noe, når jeg hadde mer enn jeg klarte bruke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...