Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er en av dem.. tåler ikke p-piller, blir utrolig depressiv og nedfor av dem, samme med minipiller. Får også småblødninger og er kvalm i et sett. Er veldig plaget av pms i mange dager hver måned, har alle symptomer du kan tenke deg.. I svangerskapene mine har jeg vært ekstremt kvalm, kastet opp i 5 mnd og fikk diagnosen hyperemesis med nr 2.. gikk ned 6-7 kg.. Hvorfor er det så vanskelig å være kvinne??
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Jeg tåler heller ikke p-piller. Får som du, humørsvingninger og blir nedfor/deprimert. Har også pms, og da også i form av humørsvingninger. Men når jeg var gravid fantes jeg ikke hormonell. Har aldri vært i så stabilt godt humør som jeg var da. Heller ikke i barseltiden plagdes jeg med humøret/følelsene. Når samboeren min hører om hissige/oppfarende gravide, skjønner han ikke at det går an. Du var jo ikke sånn sier han. Han er bare heldig får han høre da :-) Men nå når jeg er i syklus igjen etter fødselen, begynner pms'en å gjøre seg gjeldende igjen, og jeg kan ha noen rimelig sure dager før mensen kommer.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 vi har vel mer av nok av dem i kroppen fra før, så kroppen protesterer når vi fortsetter å pøse på mer.. Hadde hvertfall gjort meg horonell om noen pressa på meg noe, når jeg hadde mer enn jeg klarte bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå