jollybaby Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Etter å ha prøvd i tre år og vært gjennom 2 icsi(1avbrutt) så er det muligheter for at vi har klart det på egenhånd. Er 5 dager over tida. Men tok test i forrigårs. På ettermiddagen. Den ble negativ. Så vidt jeg fikk tissa på pinnen. Er det fortsatt håp? Ingen tegn til tanta. Selv ikke da vi hadde sex i dag. Det pleier jo ofte å sette i gang ting;). Er kjempespent her!!! Tenk om vi har klart det på egenhånd!!!!!
Gjest Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Å, spennede! Håper at dere har klart det selv da, det hadde jo vært så bra Håper at du får pos test i morgen da, lykke til
jollybaby Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2010 Bare synd jeg ikke har noen st liggende...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Spennende da! Får håpe du tester positivt når du får tak i ny test
jollybaby Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2010 Ikke fått kjøpt tester. Men fortsatt ikke noen tegn til tanta. En uke over i morra.... Vegrer meg for å teste- frykter negativ test. Igjen...
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Ja, nå har du gått lenge da Kjenner til den frykten altså, det er så utrolig kjipt å se de negative testene når en har håp! Nesten letter å bare slå seg til ro med håpet og muligheten at en kan være gravid enn å faktisk ta en test og får det bekreftet eller avkreftet... Men du må nå teste før eller siden da? Skal du ikke kjøpe en test i dag da? Blir spent her, og krysser alt jeg har for at du virkelig er gravid
jollybaby Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2010 Nå er testene kjøpt. Men må jo vente helt til i morgen tidlig.... Blargh!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Krysser fingrene for deg!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx og xxxxx:D LYKKE TIL!!!!!
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Å, så spennede!! ) Masse lykke til Hold oss oppdatert da
jollybaby Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 1. juni 2010 Nå er jeg bare forvirra. Fortsatt ingen tegn til tanta. Og negativ test. Eller det vil si; gikk noen prikker på skrå opp fra den streken som alltid er der. Men bare en tre- fire prikker. Vanskelig å forklare.
Gjest Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Å? Det hørtes rart ut med de prikkene da. Spørs om du har fått en test som ikke var helt i orden da...?
jollybaby Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 1. juni 2010 Kan ha noe å si at jeg tissa altfor mye på den? Type st hele greia ble våt... Beklager detaljer. Fortsatt ingen tegn til tanta...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 1. juni 2010 #15 Skrevet 1. juni 2010 Slike prikker har jeg også fått noen ganger, det er desverre ikke positiv test fordi Får vel bare vente litt til og se, ta en ny test dersom tanta ikke dukker opp.
håp76 Skrevet 1. juni 2010 #16 Skrevet 1. juni 2010 Vi klarte det på naturmetoden etter 2 år og 2 ICSI, så mulighetene er der. Var jo så overrasket at jeg dro til legen med en gang vi fikk tatt en test og den viste seg å være positiv. Det var visst ikke noe vits i. For er den positiv så er man gravid. Fikk inntrykk av at det heller var motsatt. Fikk man negativ, så kunne det likevel tenkes at man gravid. Ikke meningen å gi deg falske forhåpninger, men jeg krysser fingrene og håper på positivt resultat.
jollybaby Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #17 Skrevet 1. juni 2010 Har jo ikke gitt opp helt ennå. Ikke tegn til mensen.
Gjest Skrevet 1. juni 2010 #18 Skrevet 1. juni 2010 Ja, det er nå håp da, så lenge mensen ikke er kommet Har du kjøpt ny test da?
jollybaby Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #19 Skrevet 2. juni 2010 Blir nok ingen baby her denne gangen. Tok en test og den var negativ. Skjønner bare ikke hvorfor mensen ikke kommer. Har aldri gått så lenge over.....
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 2. juni 2010 #20 Skrevet 2. juni 2010 Huff, så trist da jollybaby :-( klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 2. juni 2010 #21 Skrevet 2. juni 2010 Det kan være at du har hatt sen EL denne mnd, da vil også mensen bli utsatt. Jeg har selv vært 3 uker forsinket 2 ganger, ellers har det ikke vært mere enn max 1 uke forsinkelse, men av og til så klusser kroppen noe voldsomt desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå