Gå til innhold

Ang brystreduksjon, håper noen kan svare meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en brystreduksjon for snart 1 mnd siden og har til nå vært veldig fornøyd med det jeg ser. Synes kanskje legen tok litt for lite, siden jeg er lei av bryster generelt, men det får bare være. Ser ut til at det er en stor c-cup.

Nå de siste dagene har jeg lagt mer og mer merke til at de ikke er like store. Det ene brystet er i fin størrelse, mens det andre kan man se at er "tyngre" og større. I tillegg er ikke brystvortene helt runde. Så nå er jeg ikke så fornøyd lenger da, er faktisk litt lei meg. Jeg ser jo at det ene brystet vil bli "hengende" etterhvert, mens det andre er for lite til at det vil henge på samme måte..

Var på kontroll for en uke siden og kirurgen virket veldig fornøyd med resultatet, selv om man ikke kan se det endelig før etter 4 mnd.. Jeg gruer meg faktiskt til hvordan dette ene brystet vil se ut etter sommeren...

Jeg fikk operasjonen dekket pga at jeg er for slank til å ha så store bryster som jeg hadde, så regner med jeg ikke har noen særlig klagerett heller.... ?

Håper på svar fra noen med erfaring.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo selvfølgelig gi beskjed hvis den ene henger og slenger og den andre ikke.. Min søster måtte fjerne 65 gr mer på den ene puppene for å få likevekt på dem!

Og selvfølgelig har du klagerett! Hvis du selv ikke er fornøyd med jobben de har gjort, så må jo de gjøre noe med det! men kan jo hende de ikke er "leget" ferdig enda :)

Krysser fingrene for at det går fint med dem :)

Lykke til :)

Skrevet

Hei og tusen takk for svar :) Jeg har ny time i august, regner med det er da han skal se på det endelige resultatet. Men jeg tror ikke at den ene puppen på mystisk vis vil bli mindre innen den tid. Det er ikke det at den henger og slenger, de begge er faste, men den ene har mer "fyll" under. Altså den er tyngre. Den andre har ikke samme formen og vil ikke begynne å henge på samme måte. Litt vanskelig å forklare, men den er absolutt større som jeg ser det nå. De er jo ikke hovne lenger heller så. Men måtte din søster inn til operasjon igjen, etter at de var leget ferdig da, eller var dette noe de gjorde med en gang ? Fikk hun også operasjonen dekket? Jeg tok min på sykehus og ikke privatklinikk, er derfor jeg er redd for å klage da. Siden jeg ikke har betalt noenting for det liksom :P Men synes jo at når man først blir operert så skal de være skikkelig da. Jeg vil ikke ha tunge pupper og hvis den ene blir tyngre enn den andre så vil ikke jeg føle meg komfortabel.

Skrevet

Tror kanskje du må avvente etpar måneder til før du blir bekymret. Det kan godt være en hevelse i det ene brystet f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...