Gå til innhold

Kåring: Den verste deltakeren i Unge Mødre Norge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stem!

Kristine Mossing her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min stemme går til anonyme HI.

Skrevet

Tror faktisk jeg må si Camilla selv om Kristine var fæl nok hu også.

Skrevet

du over her: camilla kvarsvik du mener da? med en sønn som het oliiiiiiiiiiiver ? hvorfor syns du i såfall hun var verst?

Jeg syns uten tvil hu på 19 år(?) som såg ut som en ustelt og feit dass som var gravid med 3. unge og som ikke jobba og som festa og styrte på..

Skrevet

Det er gjerne slik at navn uttales forskjellig på ulike kanter av landet. Oliiiver er ikke uvanlig på østlandet. Selv synes jeg Ålliver/Olliver høres mye verre ut.

Skrevet

hun gørrkjedelige som gifta seg i siste episode, og sto og plukka seg i nesa hele tiden

Skrevet

Mossing

Jeg har aldri hørt noen si Oliiiiver, jeg bor på Østlandet

Skrevet

Ja her var vi fordomsfulle gitt! Dere er sikkert ikke hakket bedre selv!

Skrevet

HI er ihverfall kåret til det største brødhodet på dib.

Skrevet

K. Mossing. Forferdelig kvinnemenneske.

Skrevet

Har ikke fulgt med så mye at jeg vet hva de heter. Men så på den danske et par ganger. Hun med det stygge lange håret med bekkenløsning, som bare sitter i sofaen og røyker rullings. Fy faen, hun er EKKEL!

Skrevet

Neivel, men det er ikke uvanlig allikevel.

Skrevet

Den mest falske må være Camilla. Hun skal hele tiden poengtere at hun har penger, og forteller om alt de har råd til. Kanskje hun burde brukt litt penger på håret? Og livet hennes er ikke så "perfekt" som hun prøver å få frem på tv. Patetisk!

Ellers så reagerte jeg på hun litt kraftige med adhd som ventet nr 2. Satt å røykte på lekeplassen. Husker at søstera hennes hang her inne.

Skrevet

Hu danske med rødt hår og sneipen i munnen. Fytti grisen, som hu røyker og drikker cola.. Synes er helt ekkelt å se på at hun røyker mens det ligger en dyrebar skatt i magen hennes.

Skrevet

jeg må si K. mossing og hun der som gifta seg i siste episode av unge mødre. makan til og være negativ til ting.

Camilla har jeg sånnsett ingenting i mot,men synes egentligt for ungene sine sin del kunne hun bremset ned på all oppussingen og forandre på hjemmet, For ungene kan det føles som om de aldri får et hjem di kan slå seg til ro i, nesten som for barn som må flytte mange ganger i året...

Men ellers synes jeg hun virker flott og at hun orker oppussing og ta vare på ungene og jobbe.. Fordi om jeg synes til tider hun kunne gjøre valg jeg ikke ville gjort og akkurat det med og forlate ungene i bilen, ikke noe jeg kunne gjort. Men hennes valg;)

Skrevet

SÅ FLAUT!

"Voksne" mennesker som sitter og skriver slike innlegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...