Gå til innhold

Kan det ikke bare starte!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å sitte på do til vannet går, kjører hardt over alle dumper og ting, hopper, rister, klemmer litt her og der, bare venter og ØNSKER at vannet eller noe skal skje.... NÅ er jeg møkka møkka møkka møkka møkka lei,

TUng og vondt overalt. Lita ei som krever sitt og et hus som ikke ser ut, det er så kjedelig å ikke ha energi og "kropp" til å gjøre ting. Må velte meg ut av senga for å tisse tre skvetter, flere ganger, det er vondt og tungt. NÅ er det f i meg nok....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Nå er det nok. Sitter her og verker. Er sliten og lei! Vil bare få det overstått. Har av og til noen tak som er vonde, men det kan gå mange timer, og nesten dager mellom hver gang. Kunne det ikke bare komt igang slik at jeg kunne bli meg selv igjen.

Skrevet

Kanskje ikke dette tipset du vil ha nå og kanskje har du prøvd det, meeeen siden du virker så fortvilet så skriver jeg for det:

Forsøk bryststimulering! Gjør det selv eller få partner til å hjelpe deg. Gjerne med seksuelt innhold hvis du er i nærheten av å klre det nå ;) Grunnen: Stimulerer produksjon av oxytocin som er det hormonet som setter i gang fødselen (samme som er i drypp når man blir satt i gang på shus OG det samme som frigjøres når bebis dier. Derfor også vanlig med melk fra brystet under sex). I den grad det lar seg gjøre har sex/orgasme og all kjærlig berøring og hudkontakt samme nytte.

Masse lykke til!!!!! Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

termin om 7 dager her. og skjønner hvordan du har det ja. vasker som en gal og har masse sex,men skjer det noe da neida :( er så sliten,dette er min tredje graviditet på 3 år, s nå merker jeg på kroppen at jeg er rimelig sliten ja, nå vill den virkelig ikke mere .....

Skrevet

Dagene blir jo ikke lettere av å vente på fødsel soppas lenge før termin da....

Skrevet

Jeg hadde termin for 7 dager siden. Drittlei av å ikke fungere normalt........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...