Gå til innhold

Hvor vanlig er det å blø i svangerskapet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor vanlig det egentlig er med blødninger mens man er gravid? og er det noe å bekymre seg for?

 

Har hatt 3 tilfeller hvor jeg har blødd pittelittegranne allerede og jeg er bare 10 uker.. Betyr det at det er noe galt?

 

Har to barn fra før,men hadde ingen blødninger i de to svangerskapene..

 

Blir litt nervøs:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Jeg gikk sånn i hele forrige svangerskapet mitt.. Kom alltid ved stress.. Legen min sa at veldig mange opplever dette.. Jeg fikk en tidlig UL for å se om alt var i orden, og det var det.. Alikevel blødde jeg nå og da i nesten 8 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at jeg har stresset noe egentlig..og jeg er slapp og trøtt og har murringer i mage/rygg..er det vanlig også?!

Alt blir så mye bedre når man begynner å kjenne liv der inne,da vet man at alt er i orden så lenge det er bevegelse i allefall:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også småblødninger i uke 9, tre dager på rad, så litt opphold, så litt en dag igjen, opphold og pån igjen. Også snakk om pittelitt. Jeg tok kontakt med fastlegen og han sendte meg til vakthavende lege på sykehuset for sikkerhets skyld for å sjekke. På sykehuset sa legen at det var skrekkelig vanlig med slike småblødninger, og som oftest ikke noe farlig, men viktig å få sjekket lell. Så tok det innvendig ultralyd og sannelig dukket det ikke opp noe som så ut som et barn med et hjerte som banket i en rasende fart!! :-D så alt godt så langt!

Men det er bedre å få det sjekket enn å gå rundt og være nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...