Gå til innhold

Smerter i mage


lurerlurer

Anbefalte innlegg

Hei! Har hatt smerter i magen i ganske lang tid nå. er 20 uker på vei. Er hard over magen, vondt i sidene, og en følelse av å alltid ha luft smerter. Vondt når noen trykker på meg, vondt når ligge osv. Noen som har det lignende? hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er lang tid?

 

Hard over magen og stramming i sidene er antagelig kynnere. Luftsmerter... ja, det er en av frynsegodene ;) om du begynner å blø eller noe bør du gå til lege og sjekke lengden på livmortappen din, men antagelig er alt helt som det skal! Tror vi er ganske likt i løpet, er også i 20. uke :) Magen skyter fart! Det skal jo gjøre litt vondt sa jordmor da jeg snakket med henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j kjenner meg helt igjen i d du sier. luftsmerter ja..helt forferdelig, men d trur j de aller fleste er så "heldige" å få med på "kjøpet", dessverre. J får kynnere ganske fort, raske bevegelser, eller ved trening. I tillegg har vi jo mye muskelfester innvendig, og d er på denne tida babyen begynner å vokse raskt, så at muskler og livmor strekker seg, d skal kjennes ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) kan ikke gi et svar..

men jeg sliter også med magen.. når jeg ligger på rygg er det kjempevondt på høyre side, også når jeg trykker på gjør det vondt..

men har ikke ringt legen enda.. føler de ikke tar meg seriøst der..

hmz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...