Going strong Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Ventetiden på ul var lang. Var også 30min forsinket. Spurte samboeren min fler ganger: "Skal vi ikke dra hjem,vi kan enda bare dra hjem" Men inn kom vi til slutt. Legen satte meg rett oppi stolen.Henne forstod at jeg ville bare få det overstått. Da var jeg 8+0 eller 8+2(i følge ul.) Alt så bra ut. Så tydelig et forsteranlegg og hjertet så banket. Jeg knakk helt sammen da henne sa, Ser du den som pulserer der? "Er det hjertet" spurte jeg,selv om jeg visste. Ja,svarte hun.Sa at jeg aldri hadde trodd jeg skulle få se det igjen. Har fortalt det til folk nå,men kjenner at jeg er døds nervøs for neste ul i uke 12 og for at noe skal gå galt. Men oddsene er vel med meg? Jeg vil også ha en januar-spire:) Ps. Symptomene strømmer på nå.Kvalm hver dag(men bare kastet opp to ganger hittils)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 oooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii så fantastiske nyheter:)))))))))))))))) dette var virkelig veldig kjekt å høre Grublende!!!! Synes nå du skal prøve å senke skuldrene dine og tenke at denne gangen vil det gå hele veien for dere. Da jeg mistet mine i fjor så vi aldri et bankende hjerte...... Jeg skjønner at du er veldig nervøs, men det er ikke så mye du kan gjøre fra eller til nå. Men ta dine forhåndsregler og prøv å ta det så rolig som mulig frem til du er over 12 uker. Jeg fikk 50% sykemelding fra uke 5-13 samt progesteron (crinone vaginalgel) og blodfortynnende. mest bare for å vite at jeg og gyn gjorde det vi kunne der og da. resten var i grunn opp til naturen...... DU har jo økende symptomer også så dette er jeg sikker på vil gå bra:) Prøv å kooooooos deg litt med det lille mirakelet i magen og ikke bare være redd hele tiden. og du; du finner meg på 2. tri (3. tri om 1.5 uke:) hvis du lurer på noe eller trenger å tømme deg litt:) Stooooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå