Gå til innhold

Slekta...klage litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe imot å passe unger, men synes det holder med noen timer...

Jeg er nå fødeklar og har ei lita trass på 18mnd hjemme, en mann som jobber døgnet rundt og vann i kroppen til et badekar.

Å da skulle være barnevakt er litt slitsomt synes jeg!

Ihvertfall når det er overnatting fre-lør, besøk hele lør, overnatting søn-man igjen... Vesla legger seg jo heller ikke før 23 tiden fordi hun er så nysgjerrig og ivrig, og det er så lytt i huset.

At ikke folk kan ta litt hensyn...men nå er dette siste tjeneste før termin og på flere måneder fremover!

Begeret rant også over når jeg så den nyvaskede og rydda bilen full av mcdonaldsmat/rester nå....og jeg vet at det sikkert er slik når jeg får den tilbake....

Huff,hormonellklaging ;)

Glad i tanteunga mine altså!! Hehe,bare at jeg har nok med meg selv og mine akkurat nå...:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sier du ikke nei??

Man vil gjerne tro at folk tenker selv og tar hensyn der det er høvelig, men det gjør de ikke. Hadde ikke ikke hatt problemer med å si nei til noe slikt. Uten snev av dårlig samvittighet :-)

Skrevet

Du må bare si nei. Det har jeg gjort selv til min søster i en mnd nå. Hun ble faktisk veldig sur på meg da jeg krevde at hun skulle være edru om jeg skulle ha hennes barn her på overnatting forrige helg. Jeg vil ikke være ansvarlig for å skaffe barnevakt til hennes barn om jeg må reise på natten.

og dette har jeg absolutt ingen dårlig samvittighet for.

Skrevet

jeg klarer ikke si nei, og idag var det ikke jeg som fikk "avgjøre" det heller. når min kjære tar telefonen og hun spør han.

jeg ble spurt om jeg ikke kunne sove hos dem i natt, men jeg sa faktisk nei til det i uka..og da var det lettere å spørre min mann om de kunne sove her istedet...jaja, får bare prøve å gjøre det beste ut av det...

fæl til å irritere meg over ting og jeg er helt elendig på å si nei, ikke hjerte til det....

Skrevet

Hva slags folk ber fødeklare om "tjenester"????? Er du høygravid skal folk komme løpende etter deg for å tilby _deg_ hjelp, ikke omvendt!

Skrevet

Folk som trenger hjelp og er egoister.

Noen tenker mer på seg selv...

Min kjære blir oppgitt selv, og jeg klager til han hver gang...Men som han sier; Vi skal ikke være like dårlige som dem, og vi skal ikke gjøre som dem. Har vi mulighet til å hjelpe så gjør vi det...

Jeg sliter litt med den tankegangen men prøver:;P

Skrevet

Da foreslår jeg at han tar med barnet deres dit og er barnevakt, så kan du slappe av.

Skrevet

Helt enig..

Selv har jeg investert i en ny rammemadrass til 10.000 for å sove godt i dette svangerskapet og x antall ekstra puter for å støtte opp magen. Ikke snakk om at jeg skal sove et annet sted enn hjemme. Ikke vil jeg være ansvarlig for andres barn som høygravid heller. Folk er selv ansvarlig for sine små barn.

Så tålmodige dere er som godtar slikt. Dere må sette grenser for dere selv eller så kan det bli en tøff barselperiode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...