Gå til innhold

hvilken skal dere kjøpe? =D (samme som 1.tri)


gutt07<3spire*i*magen<3

Anbefalte innlegg

VOGNER...

 

selv skal vi kjøpe emmaljunga mondual hvit skinn<33

 

hvilken skal dere kjøpe?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm si det, jeg har siklet på en bugaboo, men også en quinny.

 

Hva det blir til slutt vil tiden vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Blir akkurat 2 åt mellom våre, så jeg tenker faktisk mye på dette med vogn ;) Tenker jeg utsetter det så lenge som mulig for å se behover til jenta mi. Vet jo ikke hvor interessert hun er i å sitte i vogn når hun er to, så da blir det bare en vogn jeg trenger frem og tilbake til barnehagen. Blir nok enten Phil & Teds eller Easywalker... Har en knallgod Emmaljunga som blir hovedvogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en emmaljunga marine vogn fra førstemann, så jeg tenkte jeg skulle bruke den igjen.

Men denne gangen skal jeg oxo ha en Silver Cross vogn <3 Men vi vurderer å kjøpe en helt ny en ;) Elsker disse Silver Cross vognene.

Hadde Kensington marine til sønnen min, men denne gangen har jeg veldig lyst på Balmoral i sort <3 Men får ikke helt bestemt meg ennå,men jeg har jo all av verdens tid til å bestemme meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en simo duo som min 2-åring bruker. Regner med han er temmelig vogn-ferdig når han blir storebror i februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å kjøpe ny vogn for hvert barn? Eller kjøper noen brukte vogner? Jeg er selv iikke tilhenger av brukt utstyr eller klær, så her igården blir det nytt.

Blir vel nokså dyrt i lengden det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vogn som tassen bruker nå, så vi har. Emmaljunga og en troller.

 

Men blir vel til at vi må ha en søskenvogn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri i verden kjøpt nytt dersom jeg hadde hatt barn i 2-3 års alderen, men nå er det 11 år siden min pode lå i vogn så da må jeg ut å få tak i nytt.

Jeg kjøper brukt fordi det er utrolig mye fint som knapt er blitt brukt til rundt halve prisen. Jeg ser ikke poeng i å kjøpe vogn til 10 000 når jeg kan få den pent brukt til 4000. Samme gjelder stellebord, sprinkelseng osv. Jeg bytter pute på stellebordet, og madrass i sengen også er alt toppers. Bruk og kast er en storindustri i vår verden desverre, og jeg ønsker ikke bidra for mye på den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en easywalker sky (brun) som vi kjøpte da storebror ble født for to år siden. Veldig fornøyd med denne så kommer til å bruke den til nestemann også. Mulig vi kjøper en ny sportsdel når den tid kommer, den vi har nå begynner å bli godt brukt og ganske falmet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen J98, J08 og ny spire

Jeg kommer til å kjøpe ny bag til TFK vognen 2 1/2 åringen bruker, og bruke den til babyen. 2 1/2 åringen er allerede lei av å sitte i vogn, så det blir nok søskenbrett til henne og vogn til baby :)

 

Vi hadde SIMO bagvogn til begge de to første, og jeg anbefaler Simo til dere som skal kjøpe nytt. Jeg jobber i barnehage og har masse erfaring med vogner, men har aldri vært mer fornøyd enn med Simo til baby. Den er fantastisk å kjøre, og virker mest behagelig for babyen.

 

Ulempen er at den er stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde veldig lyst på ny Simo men det viste seg at vi skulle ha tvillinger så da må vi tenke i en annen gate.Vi har da bestemt oss for TFK sin tvilling vogn den ser veldig grei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...