Gå til innhold

Litt utenom graviditet, men pleace svar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kommende mann mener vi skal ha en lastebil som bryllupstransport fra kirka. Hva synes dere om tanken?

Er veldig skeptisk selv. Han jobber i lastebilbransjen.

Er det noen som har opplevd å ha sett/hørt om det før? eller er vi heelt harry om vi har lastebil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden mannen din jobber i bransjen ville jeg ikke sett på det som unormalt, men en liten vri er det jo :) men hvorfor ikke?!

Det skal være deres dag, gjør det dere føler for.

I bryllupet vårt kom vi hver for oss, og vi hadde ikke ordnet transport av noe slag til etter vielsen heller.

Skrevet

dere kan jo ha en litt gammeldags lastebil... =)

Skrevet

syntes også det kan være en litt cool ide, og litt utenom det vanlige. em nhvorfor være so malle andre? Dete r jo deres dag.. Som det skrives over, man kan jo velge en eldre sjarmerende liten lastebil, eller en sånn som er åpen med tre-bjelker på siden. Evt madrass og puter i så dere kan sitte komfortabelt og drikke champanje el. og nyte utsikten mens dere tøffer avgårde :)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Synes at alt som ikke er helt som normalt er kult jeg da :)

Så hvis dere har lyst til det hvorfor ikke?

Selv hadde vi en gammel Mini morris som brudebil. Var så vidt vi fikk plass inni den, men morro alikavell :D

Skrevet

takk for svar :) kjæresten ble nå iallefall glad for deres synspunkter ;) ble også litt mer villig til til lastebil :)

er jo gøy å ta noe som kommer til å bli husket ;)

Skrevet

Har en bekjent som gjorde dette i fjor. Bare styrehuset (eller hva det heter) da, på et svært monster med dandert hvitt silkebånd og sløyfe foran. Fikk mye oppmerksomhet for den!:)

Skrevet

Heia til alt som ikke er A4 og slik som "alle andre" gjør :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...