jasu88 Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Min kommende mann mener vi skal ha en lastebil som bryllupstransport fra kirka. Hva synes dere om tanken? Er veldig skeptisk selv. Han jobber i lastebilbransjen. Er det noen som har opplevd å ha sett/hørt om det før? eller er vi heelt harry om vi har lastebil?
EleResa Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Siden mannen din jobber i bransjen ville jeg ikke sett på det som unormalt, men en liten vri er det jo men hvorfor ikke?! Det skal være deres dag, gjør det dere føler for. I bryllupet vårt kom vi hver for oss, og vi hadde ikke ordnet transport av noe slag til etter vielsen heller.
mammaen til 2+1 Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 dere kan jo ha en litt gammeldags lastebil... =)
kamillepersille(78) Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 syntes også det kan være en litt cool ide, og litt utenom det vanlige. em nhvorfor være so malle andre? Dete r jo deres dag.. Som det skrives over, man kan jo velge en eldre sjarmerende liten lastebil, eller en sånn som er åpen med tre-bjelker på siden. Evt madrass og puter i så dere kan sitte komfortabelt og drikke champanje el. og nyte utsikten mens dere tøffer avgårde
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Synes at alt som ikke er helt som normalt er kult jeg da Så hvis dere har lyst til det hvorfor ikke? Selv hadde vi en gammel Mini morris som brudebil. Var så vidt vi fikk plass inni den, men morro alikavell
jasu88 Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2010 takk for svar kjæresten ble nå iallefall glad for deres synspunkter ble også litt mer villig til til lastebil er jo gøy å ta noe som kommer til å bli husket
Pinnus Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Har en bekjent som gjorde dette i fjor. Bare styrehuset (eller hva det heter) da, på et svært monster med dandert hvitt silkebånd og sløyfe foran. Fikk mye oppmerksomhet for den!
Pixie Power Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Heia til alt som ikke er A4 og slik som "alle andre" gjør :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå