på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Hei har bare ett spørsmål ang det å være gravid å ut å fly. Jeg er 9+5 når jeg skal fly til England. Har hørt så mye forskjellig.. Lurte på om det er noen her inne som har noen gode erfaringer:) har vært gravid før, men alldri vært ut å flydd, hehe.. Bestilte turen føre jeg visste jeg var gravid, og skal på kosetur med min mor. Besøke ei venninne som har flyttet hjem til England etter flere år i Spania
SpongeBob Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 9+5 til England? Reis og kos deg med mammaen din! Selv fløy jeg halvveis rundt jorda omtrent på den tiden, jeg... Hvis du vil være litt ekstra føre var anbefaler jeg støttestrømper på fly pluss en dobbeltsjekk av reiseforsikring - det er flere av dem som ikke dekker evt komplikasjoner i forbindelse med svangerskap:(
Hanna30 Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Ikke noe problem å fly! Men støttestrømper kan være lurt ja. Og europeisk helsetrygdekort må du ha, sånn i aller tilfelle. Da får du gratis legehjelp i alle EU-land.
Gjest Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Ikke noe problem å fly så tidlig. Jeg jobbet ombord i fly til jeg var 12 uker på vei. Du trenger ikke tenke på støttestrømper så tidlig. Flytiden til England tar jo ikke så lang tid heller.
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2010 tusen takk for svar fra dere alle sammen Nå har det seg sånn at jeg har begynt å blø litt idag, er litt usikker på hva som skjer da kan man si. Bare håper alt er i orden. Hadde en SA i feb. Ordentlig utafor her ja. Får prøve tenke positive tanker og glede seg til tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå