Tiger mamman Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er nå gravid med nummer 2. For fire år siden, i starten på min første graviditet, drømte jeg at det kom ut en grå kattunge fra magen som ikke var helt klar ennå.... så jeg stoppet den inn tilbake (man kan gjøre det i drømmer)....tenkte ikke så mye mer på det, men det var en sterk drøm som jeg husket. Det endte med at jeg fødte en gutt 5 uker før termin.... (alt gikk bra og han var frisk) Denne gangen så drømte jeg om en kattunge før jeg fikk bekreftet at jeg var gravid - jeg ble på en måte kjempe glad- vi hadde forsøkt en stund.... og det viste seg at jeg var gravid.... I natt drømde jeg om en "klar" grå kattunge som klettret nedover...... tenkte ikke så mye på det når jeg voknet- men da jeg innså at jeg i dag går inn i uke 37 - det vil si at barnet regnes ikke som prematur lenger begynnte jeg å fundere... så nå tror jeg at gutten min er på vei " å klettre" nedover i bekkenet og vil komme ut til meg snart! : ) Gleder meg! : )
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Mye rart man drømmer når man er gravid gitt. Jeg har aldri drømt at jeg har fått kattunger, men drømte at fosteret lå i hånda mi, oppå håndflata Hehe, fantasien settes nok veldig i sving når man er proppfull av hormoner
nitusa Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 når eg gjekk gravid med førstemann drømte eg at eg fødte 5 kattunger i siloen på heimgården min. I tillegg var dei vannskapte. Det var bla ein som hadde 5 føter. Heilt snodig drøm egentlig. Men har ikkje drømt om kattunger i dei andre svangerskapa mine. Forresten eg fødte ei frisk sønn til termin:)
Vimse + gullene Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 drømte her en natt tidligere hvor babyen var ekstra vill a t jeg hadde en kattunge som lekte og styrte i magen!
venter på den lille :) Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 herregud så sykt det var å lese dette.. for noen mnd siden (var vell i begynnelsen av 2 trimester) drømte jeg at jeg skulle føde. ut kom det en kattunge! Denne kattungen var ekstremt misdannet, hadde åpent kranie, bare ett øye etc.jeg måtte "stifte" sammen katten for at den skulle bli normal Den mjauet febrilsk og sprang etter meg, fordi den ville ha melk! jeg var helt forskremt, siden jeg hadde fått en katt, hehe.. Ihvertfall ; jeg trudde pinadø ikke noen andre hadde drømt noe i samme duren.. så ble litt paff nå hehehe!
Mamma til to guttegull Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 I fjor sommer hadde jeg en merkelig drøm, men den handlet ikke om kattunger. Jeg hadde en MA som ble bekreftet på en fredag og på mandag skulle jeg ha uskrapning. Natt til mandag drømte jeg at jeg fødte en kylling. Den var død og helt våt med sammenklistrede fjær. Nå er jeg gravid i uke 37 og har ikke drømt noe spesielt om fødsel eller baby - iallefall ikke som har festet seg. En gang hørte jeg at man drømmer om det siste man tenker på før man faller i søvn. Hehe ... Lykke til med alt som kommer damer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå