Mockanin Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har kort hår som jeg har farvet sort en stund, er opprinnelig ganske mørk. Sort passer godt til meg når håret er skikkelig kort, så fort det blir litt lengde på det blir det helt feil. I alle fall, nå har jeg bestemt meg for å la håret gro og dermed er det på tide å gjøre noe med farven. Pga. mye grått må jeg farve det ofte og nå har jeg en bra ettervekst. På Vita ble jeg av damen bak disken ikke anbefalt å bleke det eller ta avfarving på det. Hun anbefalte bare å farve det i en lysere farve enn det jeg skulle ha. Jeg har så gjort og det ble jo helt snålt. Ville dere bleket eller tatt avfarving på håret og så farvet det i en farve dere vil ha?
Strandloppa og lillebror Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Du må ikke finne på å bleke det hvertfall! Mitt beste tips er å bestille time hos en frisør, så blir det bra. Det er utrolig vanskelig å få til en jevn farge på håret med hjemmefarging i din situasjon.
tante grusom master of law Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Jeg ville også gått til en frisør. Med ditt utgangspunkt må du sikkert til med mange forskjellige farge og blekepakker for å få det fint, og da er det ikke så mye dyrere å gå til en frisør og få det gjort ordentlig. Hvis du bor i oslo kan jeg anbefale en flink frisør som er veldig billig.
Mockanin Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2010 Takk for svar. Da får jeg se hva det blir til. Holder på å gå ut av mitt gode skinn her jeg sitter nå. Fristende å klippe seg kort kort igjen og farve det sort på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå