*NordNorge* Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Holder på å bli steike gal. Å d eneste man kan ta er en ussel paracete.... :S Ja, ja... Må vell gå åver en dag... Stakkars babyen sparker godt i fra seg hver gang jeg nyser... Hehe... Litt småkomisk å kjenne!
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 stakkar dæ du får ha go bedring må være fresk i sommer vettu
*NordNorge* Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2010 jaaaa, hehe, i sommer skal æ vær fresk! ) rengte å årdna mæ legetime t onsdag, så får doktorn sett mæ i øret å lytta på mæ. paracet hjelp jo ikkje så veeldi på mæ, savna min gode venn ibux.... hehe
*NordNorge* Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2010 Åhh, så koseli å tuusen takk for d )
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Uff...Føler med deg virkelig...Er syk jeg også=(((( Noe dritt...Men vi får holde ut. Masse god bedring til deg. Ta det med ro og plei deg selv godt. Klem
*NordNorge* Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2010 Det er noe årntli dritt. Ongen tapper meg jo for den energien jeg har igjen... hehe Masse god bedring til deg også ) Ja, tror det blir noen dager med egenmelding, slik at man får finne tilbake Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå