Gå til innhold

Småkvalm og uggen nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som innimellom føler seg kvalm, slapp, og uggen nå på slutten?

Ikke sånn at jeg må kaste opp, men bare uvel. Tror det kommer mest når jeg ikke har fått spist skikkelig... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her med samme følelsen selv,men er bare 32 uker på vei, så jeg synes det er litt rart.

Slet veldig med svangerskapskvalme de første 15 ukene,men så har jeg vært helt fin etter det.

Nå har jeg vært kvalm slapp sliten og uvel en ukes tid og er redd det skal vare ut resten.

Hvor langt på vei er du, og hvor lenge har du følt det sånn??

Skrevet

Jeg er 32+2 idag. Har egentlig vært kvalm og slapp endel uker nå den siste tiden, men det er kun enkelte dager ikke hver dag.

Utrolig plagsomt, føles som en "mini" fyllesyke, men lurer på om det blir sånn kun når jeg gjerne ikke har fått i meg nok mat med en gang jeg står opp... :-/

Skrevet

Merker selv også at det blir verre hvis jeg ikke spiser hver 3 time, men blir også veldig uvel av å dra i butikker og handle osv.....

Føler meg generelt veldig sliten med 0 overskudd....

Skal være sagt at jeg har nettopp blitt sykmeldt 100% pga bekkenløsning, og at jeg har en gutt på snart 3 som har vært syk 6 ganger siden januar med hals,øre og lungebetennelse.

Vi har vært ut og inn av sykehus,lege og legevakt med han, så da kan jo det være med å tappe meg helt for ekstra energi.

Men jeg finner litt trøst i å høre at du har det på samme måten, for da føler jeg vel at det ikke er noe "farlig", men at det er sånn på slutten for noen av oss!

Ønsker deg masse god bedring og håper det gir seg for oss begge....ikke gøy med dette oppå alt annet vi går igjennom nå på slutten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...