Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Dere er noen ondskapsfulle dyr! Dere skal ha og ha og ha og ha Og hvis man vil ha en simpel blowjob må man spørre i 2 dager! Hvorfor kan dere ikke bare for en gangs skyld være snill når deres mann både arbeider og gjør omtrent all dere ber om! Alt vi ber om er litt kos. Dere klager på likestilling her i verden.. det er jo vi som skulle ha klaget på det. Btw, dette er ikke en dame som skriver et tulleinnlegg. Dette er seriøst
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Jau, jau. Kanskje dette er damer som gjør alt, mens mannen kun sitter og krever. Kanskje de må sette ned foten på et sted de også. Eller kanskje de ikke liker sex?? Menn er enkle dyr. Får de hva de vil ha i senga så er livet godt å leve. Damer trenger faktisk litt mer, og da er kanskje sex et sted å nekte for å få fram litt perspektiv her i livet. Det består av litt mer enn én utløsning.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Vel jeg vet ikke hvordan du har det hjemme, men mannen min må ikke mase i to dager om en blowjob. Han får det nok heller frivillig fra meg ca en gang om dagen. Jeg elsker det, og syns det er det perfekte vorshspiel. Jeg tenner så sinnsykt på den makten jeg har over han. :-D men det er meg. jeg elsker å sjokkere mannen min og si i en hel verdagslig tone: "vel, hva sier du til en blowjob før jeg legger meg"? Men det er jo ikke alle som liker å gjøre dette. det betyr vel ikke at de er egoistiske???
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Vask deg på kuken, mann, og så blir det kanskje noe på deg også
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Så du MASER om å få en blowjob? Sier vel mest om deg? Hvis en dame sier at nei, hun vil ikke ha pikken din i munnen, så får du da for pokker respektere det! Du har ikke rett til å få sex av kjæreste/samboer/kone, det er noe man gjør frivillig og fordi man har lyst. Jeg har ikke noe imot å gi mannen min en blowjob både titt og ofte, men skal love deg at det hadde blitt slutt på det dersom han maste på meg når jeg en sjelden gang sier nei. Makan til drittungeoppførsel! Er sikkert deilig å bli sugd av en du vet at egentlig ikke har lyst, tenker jeg? Mannfolk! Dere er noen egoistiske dyr, det skal dere ha og ha og ha!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Hvis dette er seriøst er det bare flaut for menn.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Så fikk du omsider lest svarene angående analsex?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Hvis du må _mase_ for å få deg en blowjob, tenker jeg heller at det er du som er så usannsynlig ulekker at kona di ikke orker.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Herregud, tenk å ville ha sex med noen som egentlig ikke vil, men som ikke orker mer mas. Ja, mannfolk er toppers, gitt!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #10 Skrevet 30. mai 2010 Ok. Og hvorfor suge kuk når det er så mye annet deilig å gjøre. Mye bedre å slikke fitte. Og damer er mye flinkere til holde seg rene og attraktive!! Tror jeg vet hvorfor du ikke får blowjob!
.Ann. Skrevet 30. mai 2010 #11 Skrevet 30. mai 2010 så damer skal bara ha og ha og ha og ha? jeg sier bare: hahahahahahaha! nei, sett deg ned å tenk deg om, du gutten min. og prøv å finne ut hvorfor du føler at du blir utnytta i forholdet du er i, ( du franmstiler det slik her) og hvorfor du mener en blowjob er passende betaling for strevet. det er ikke sånn det funker, forstår du. Seksualitet er ikke noen handelsvare. når vi kommer over til likestillingstema, så er det et veldig stort pluss at du ser ar det også gagner menn. For likestilling inneærerer vel helst at mennesker, uansett kjønn opplever en hverdag der en deler på byrder og gleder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå