Ronja&Odin Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 eller bare lureri??? vært av og på siden torsdag nå... kan det likevel fortsatt ta uker før babyen bestemmer seg for og gi meg skikkelig rier og komme ut, eller er det like før nå...?? kommer til og bli slitsomt og gå sånn i mange uker gitt
gummitarzan Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 kan du forklare meg hvordan maseriene dine kjennes ut og hvor ofte de kommer?
Ronja&Odin Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2010 torsdag hadde jeg rier trodde jeg. for det kjentes ut som rier (sammentrekninger i både rygg og mage og magen blir steinhard) de ga seg ikke hvis jeg rørte på meg, men ble nesten værre da.. så på starten av dagen var det 9 min mellom og på eftan 5 min mellom.. alle varte ca 40-50 sek. tok tida hele dagen med værktimer.se så ga det seg på kvelden.. og siden har det vært av og på men ikke like regelmessig. hakke giddi og tatt tiden heller. .men igår ble det ordentlig ubehag igjen, i natt har jeg ikke sovi fordi det var vondt, så ikke noe på morran, men nå er det pån igjen... hatt mye kynnere under dette svangerskapet og er helt sikker på at det ikke er det samme..
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 jeg har gått med slike maserier nå i 3uker..! kan virkelig skrive under på at det er slitsomt,er møkk lei nå å vil bare bli ferdig... så ikke for å bryte ned forhåpningene dine,men kan være greit å forberede seg på at det enda kan gå en stund.. det var ikke jeg foreberedt på. men håper virkelig det blir vår tur også snart:) hvor lanht er du på vei forresten? jeg er 38+3:)
Ronja&Odin Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2010 akkkkkkkkkk var det jeg trodde... vil bare ha han ut.. er 37+4 jeg da, men håper han kan komme snart gjøre mammaen sin litt gal først bare
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 skjønner deg godt jeg:) er vist noen stabukker vi får;)
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 jeg var på overtid da jeg fikk maserier forrige svangerskap. Ble strippa og gikk veldig mye med prekestol. (Var ca 3 min mellom hver masrie) Gikk vel 2 døgn så kom tulla.
Ronja&Odin Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2010 ja uff... hehe egne meninger tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå