Gå til innhold

Hvor gamle var barna deres når de ble lagt på eget rom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var barna deres når de ble lagt på eget rom og hvordan gikk det?? Lurer på om knerten på 8,5 mnd snart er klar for eget rom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var hun 9 mnd, og det gikk kjempebra :)

Hun begynnte plutselig å sove gjennom natten :D

Skulle ønske vi hadde gjort det før.

Legger henne 19 og hun sover til 9 uten å våkne :D

Lykke til, og gled deg til forbedret nattesøvn :)

Skrevet

7 mnd var sønnen vår da han begynte å sove på eget rom.

Skrevet

Mini skal sove på eget rom for første gang i kveld, han er 4 mnd'er gammel. Håper det ikke er for tidlig..Litt av grunnen til at vi flytter ham nå er for han skal sove bedre og ikke bli forstyrret av oss når vi skal legge oss o.l. Han sover hele natta :)

Skrevet

Vi flyttet storesøster på eget rom da hun var 7mnd. Søvnen ble desverre ikke noe bedre her:( lillesøster er 2mnd, kommer nok til å vente en stund til....

Skrevet

vi la vår på eget rom da han var 2 mnd. gikk veldig bra.

Skrevet

1,5 år ;) men da var det VIRKELIG på tide.

Skrevet

første sov på eget rom helt fra fødselen av. der vi bodde hadde vi rett og slett ikke plass til å ha en baby på soverommet. nå har vi flytta og andremann sover på rommet vårt og kommer til å sove der til han blir så stor at han sover hele natta igjennom uten noe tull. de skal dele rom så da må vi bli ferdig med nattavvenning og alt slikt først.

min mor fortalte meg at jeg ble lagt på eget rom når jeg vr ca 9mnd og da slutta jeg og våkne/spise om natta med en gang.

Skrevet

Snuppa vår bråkte sånn når hun sov, så her måtte vi flytte henne på eget rom når hun var 4 uker gammel. Det var med tungt hjerte, og med maaassevis av dårlig samvittighet av vi gjorde dette! Men når jeg hadde så store problemer med søvnen som det jeg hadde, var det ingen som tjente på at hun som på samme rom som oss. Det gikk kjempefint. Jenta sov, mammaen sov, og pappaen var særdeles fornøyd ;)

Det skal sies at hun lå vegg i vegg med oss, callingen var koblet til, og dørene imellom var åpne...

Skrevet

Fem måneder, da var han ferdig med mat om natten så da var det et greit tidspunkt. Så lenge han fikk mat om natten syntes jeg det var mest praktisk å ha ham på vårt rom.

Skrevet

Hun har sovet på eget rom helt fra starten av. Vi har rett og slett ikke plass til sengen hennes inne på soverommet og samsoving er jeg ingen fan av!

Det har gått kjempefint hele tiden. Sover hele natten igjennom (fra 22.00-08.00) uten måltider og våkner blid og fornøyd. Det er så koselig å bli møtt med det største smilet hver gang jeg kommer og skal ta henne opp av sengen om morgenen. Hun er 2.5mnd gammel :-)

Skrevet

Frøkna her fikk eget rom da vi flytta da var hun ca 4 mnd gammel. Men det skal sies at hun egentlig ikke har sovet på vårt rom i det hele tatt. Fram til 4 mnd brukte vi vogna som seng og den trilla vi dit det passet. Hun sov som regel i gangen rett utenfor rommet vårt eller på stua. I begynnelsen sov hun jo ikke i det hele tatt om natta, fram til 2 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...