mammaløve Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 I går kveld/natt fikk jeg plutselig så veldig vondt i øvre del av magen. Det kom i tak, og kjennes ut som at det enten er magesekken, eller en eller annen slags "strekk" i muskulaturen. Ble selvfølgelig redd for svangerskapsforgiftning med èn gang, men har virkelig ingen av de andre symptomene på dette. Ingen vann i kroppen, ingen hodepine, ikke forhøyet blodtrykk eller protein i urinen ved siste kontroll som bare er en uke siden. Jeg ringte derfor ikke føden for å spørre.... Det kjentes rett og slett ut som jeg måtte kaste veldig opp (beklager detaljene) og jeg måtte på do, og etter dette ble det litt bedre. Kjente det bare når jeg la meg over på siden for å forsøke å sove. Når jeg la en pute for å støtte opp magen kjente jeg ingenting lengre. Men i dag kjenner jeg det så vidt når jeg snur og vender på meg. Nå minner det mest om at jeg har fått meg en "strekk". Ikke kvalm, og ikke uvel på noen anne måte. Jeg har hatt et par veldig travle uker, men innspurt på bachelor og innlevering, Og fredag var det fest med nattevåk og dansing. Har også spist noe ujevnt i denne perioden på grunn av stresset. Kan det kanskje være årsaken? Noen som har vært borti noe liknende? Synes dere jeg bør kontakte føden for en sjekk? Kjenner forøvrig godt med liv i magen, og føler meg relativt pigg. Bare veldig engstelig..... (er i uke 31)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå