Zeke Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Er 38 dager igjen så jeg veit at han bør bli der en liten stund til men er så lei å sliten av å ikke få gå turer, rydde i huset, gkøre det jeg vil å ikke minst sove en natt uten å tisse 4 ganger i løpet av natta. Vil så gjerne treffe lillegutt nå, er det flere som har det slik?
MammaUnderOpplæring Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 JA!!! Er uke 40 i dag og er kanonlei! Sliter med store smerter i bekkenet og får ikke gjort en dritt. Jeg ELSKER å gå tur, men nå blir det for det meste sofasliting :-\ Bare å ta den lille turen til toalettet, er skamvondt. Håper nå inderlig jeg snart kan bli ferdig. Skal krysse fingrene for deg og :-) Lykke til!!
firsla Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Vil bli ferdig jeg også. Nå er jeg 7 dager på overtid og tålmodigheten har tatt slutt.
mizza84 Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 å jada vi er nok fler )) Jeg har hele 47 dager igjen, men er veeeldig lei av å ikke kunne leve som vanlig, tett nese og bekkenløsning er noe som ikke gjør hverdagen veldig lett med en 2 1/2 år gammel datter også.. Å ikke for å snakke om å kunne sove en hel natt uten å bli vekket av at man må tisse HELE tia.. huff å huff.. Men begynner å bli mer å mer glad i kulen på magen der også da, så litt blanda følelser.. Vi får vel holde ut en liten stund til..
Zeke Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2010 Vi må nok bare holde ut elsker sparkka i magen, men er så spendt på hvem han er , hvordan han ser ut osv osv Kjenner til dette med barn, har to selv å det er bare pappa som får leika med de å gått turer med osv, kjenner det gjør vondt å ikke være god mor (for det er det jeg føler meg som om dagen) Selv om det er andre ting jeg kan gjøre med de, men det begrenser seg hva enn kan gjøre på sofan. Gleder meg til å få sove på magen det skal bli deeeilig det . Lykke til alle sammen uansett.
LittLykkelig Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Har ti dager igjen og har slutta å tenke på fødsel. Tenker det kanskje er litt som at telefonen ikke ringer så lenge man venter på den. Barnet kommer vel når vi minst venter det, så da prøver jeg å lure meg selv til å vente det minst.. Fortest mulig. Synes det er godt å gjøre andre ting, lese bok, dra på kino osv. Men dere med barn fra før har min fulle sympati og beundring. Kan ikke være lett! Lykke til, "snart" er det over..
venter på den lille :) Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 jeg har 7 uker igjen, og jeg syns ventinga er en liiiiiiidelse! og værre blir det vell blææh jeg vil ha han nå :-) aldri vært så utolmodig før. føler jeg venter i lengsel etter min store kjærlighet liksom .. hehe han er så velkommen. Jeg kommer sikkert til å bli helt psycho utolmodig på slutten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå