Gå til innhold

Noen som allerede har fått en dilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller at dere virkelig IKKE klarer noe?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått noe dilla enda, men jeg klarer ikke drikke kaffe lenger. Det smaker fæælt!

Skrevet

Ikke dilla, men jeg må spise veldig ofte. Er til vanlig glad i kaffe, men det klarer jeg ikke lukten av en gang nå. Blir generelt uvel av mange ting. F eks av å gå inn i matbutikker med varmmat, matlukta er bare helt pyton.

Skrevet

Jaaa, helt enig. Narvesen for eksempel. Lukta av pølser og bacon og slikt, blææh :P Eller fersk fisk avdelinger i matbutikker... Huff, blir sååå dårlig av det :P

Skrevet

jaa, samme her.. varmmat å pølser med bacon osv, ÆSJ=P hehe...

også blir jeg fortere sulten ja!!

ikke fått noe dilla ennå(trur jeg) blir spennende å se=D

Skrevet

Blei plutselig veldig glad i ferske champignon stekt på panne med salt og pepper! Lukter tåler eg lite av, og det gjer det ekstra spennande å jobbe på alders- og sjukeheim i eit kaos av avføring, urin, oppkast og ting type gammalost...

Skrevet

Matos er helt pyton!!

Ellers har jeg fått litt smaken på bod sennep med lefse.

Ellers ingen store lyster.... enda...

Skrevet

Tror ikke jeg har fått oppheng på noe spesiell mat enda, men er sååå innmari sulten hele tiden! Hvis jeg ikke får i meg mat kjapt nok, blir jeg kvalm og uvel.. Sukk!

Skrevet

Makrell i tomat...URRRRK!!!!!!!!

Ellers er dilla mi sånn at eg får AKUTT lyst på noko.....som regel om kvelden, og utan at me har det i hus, sjølvsagt..... Kombinasjonen det og ein mann som ikkje vil køyra 6 km for å handla for å tilfredsstilla kona si...... not good!! Eg er for kvalm til å køyra sjølv....

Skrevet

Er i uke 7 og konstant kvalm. Og jeg har kjempelyst på tørrfisk! Bare elsker det, det er tørt og salt, perfekt mot kvalme. Bare synd det stinker over hele huset (gubben er ikke så veldig happy) og det koster 40-50 kr for en bitteliten pose. Kan bli dyrt i lengden...... : )

Skrevet

Ja, er nok mer av det vi ikke orker enda.... :P

Ble kvalm istad også, da kjæresten skulle varme opp pizzasnurrer som vi har hatt i fryseren en stund... Som jeg selv har laget! Ble så dårlig at jeg måtte gå å legge meg! Hehe. Nå skal han bestille seg en calzone, og innom en butikk for å kjøpe bananer til meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...