Gå til innhold

Skal alle ut på ferie i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferdig bestemt ferie?

I år har ikke vi bestilt noen tur av noe slag. Men vi kommer oss nok på ferie likevel.. Vet ikke helt hva enda.. Men vi får nok en fin tur.

Vi elsker å pakke bilen full og dra på bil ferie:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke bestemt eller planlagt noen ting, vi tar det litt som det kommer... Har tenkt til å besøke familien i Trondheim, trenger kun å bestille tog/fly/buss for å dra dit om vi plutselig bestemmer oss for å dra da vi bor hos pappa`n min når vi er der oppe :)

Ellers har vi tenkt å finne på ting som kansje å ta en tur til tusenfryd, Oslo, Frognerparken o.l, tar 1 t og 20 min med toget så sånne ting kan vi bestemme oss for å gjøre samme dag ;)

Vi har to gavekort på tur med Stena line/ Barnas båt som vi må bruke opp også ;)

Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg for ferie. Jeg har ikke så god råd, så jeg får se hva sommeren bringer. Men håper på en liten tur om ikke annet.

I alle fall besøke familie eller venner så vi får kommet oss litt bort =D

Skrevet

Det blir Hundern og Lilleputthammer på vår 3-åring i sommer. Har en ganske nyfødt baby nå så orker ikke de store turene i sommer, men det blir familietur til Hellas i høst.

Skrevet

Med ferdig bestemt ferie, mener du da med konkrete flybilletter og reisemål a'la syden?

Det skal ikke vi.

Skal på bilferie i år også. Skal til Sverige til min "nyfunne" familie.

Vet ikke hvor lenge vi blir, jeg har 3 ukers ferie, men vi må se det litt ann siden jeg ikke har truffet de før, så vet vi jo heller ikke hvordan vi kommer overens.

Vi har vel mest sannsynlig ikke mulighet å være lenger enn 1 ukes tid siden min samboer jobber på gård om sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...